Hyper Light Breaker får sin första gameplay-trailer

Robot
Hyper Light Breaker får sin första gameplay-trailer

Som även meddelar att early access-släppet försenas en smula.

#Heart-machine, #Hyper-light-breaker


Medlem

Läste open world som empty world. Världarna såg väl OK ut, men inget man tappar hakan till. Problemet är att vi redan är bortskämda med vackra världar i hundratals andra spel. Jag föredrar Genshin Impacts värld över det här.

Jag har svårt för karaktärerna. Det känns som ett avbantat anime-rpg, där man har ersatt anime med cartoon-estestik. För mig känns karaktärerna lika opersonliga som ointressanta.

Näe, den här trailern ger jag inte mycket för. Det som möjligtvis skulle kunna rädda den vore någon skojig berättarröst eller liknande.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

NuZ
Testpilot

Älskar HLD så tror detta blir riktigt bra. Både vombat och estetik ser ut stt vara ”on piont”, alltså skitsnyggt spel!!!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Stort HLD-fan här också!

Har kollat på Noclips dokumentärer kring utvecklingen av Breaker. De ser ut att kunna knyta ihop säcken riktigt bra. Det ser ut som ett roligare spel än Solar Ash (som ändå var helt ok).

Något early access-spelande blir det dock aldrig för egen del, väntar gladeligen till 1.0.

1
Skriv svar