Helldivers 2 visar upp sig i ny stridsgenomgång

Robot
Helldivers 2 visar upp sig i ny stridsgenomgång

Med maffigare vapen kommer även större risk för teamkills.

#Arrowhead-game-studios, #Helldivers-2, #nyhetstips


Medlem

Det ser lovande ut.

Medlem

indeed it does.

Medlem

Ser ut att bli röjigt

Medlem

Äger sony ip't eller varför kommer det inte till xboxen?

Skribent

Älskar när det görs en uppföljare där man vågar utveckla konceptet och inte bara ett nytt spel på samma mall. Följer detta med spänd förväntan!

Medlem

Jag får Destiny vibbar med utseendet på rustningarna och jag gillar det.
Tyvärr fastnade jag aldrig för det första spelet men det här ser riktigt roligt ut och jag gillar att dom behöll freindly fire och inte försökte göra det mer användarvänligt


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Om de lyckats med att föra över konceptet och känslan till 3e person så är detta ett spel som jag och kompisarna kommer köra länge.
Ser mycket lovande ut!

Medlem

Ge mig ett spel baserat på Nicholas Sansbury Smiths helldiversuniversum istället

Medlem

Får de till samma känsla av "roligt kaos" kan det bli riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Ge mig ett spel baserat på Nicholas Sansbury Smiths helldiversuniversum istället

Det vill jag också ha!

Inaktiv

Hade hellre sett att 3:e personsvyn var kvar men kan kanske bli kul ändå.

Medlem
Skrivet av anon_328997:

Hade hellre sett att 3:e personsvyn var kvar men kan kanske bli kul ändå.

Det är ju 3:e personsvy. Du menar Top-Down antar jag? Och ja, jag med i sådana fall.

Inaktiv
Skrivet av Fr0gg0.:

Det är ju 3:e personsvy. Du menar Top-Down antar jag? Och ja, jag med i sådana fall.

Ah så klart. Skrev lite för snabbt. Top-down/twin-stick shooter.

Skribent

Ettan var hysteriskt roligt! Recenserade det för Loading.se och var sjuk i vattkoppor när jag skrev recensionen. Landade i att jag skrev den som en arbetsannons för att söka jobb som en Helldiver. Kan vara en av de bästa texter jag skrivit, och antagligen pga av att jag hade så hög feber att jag typ hallucinerade. XD

Tyvärr försvann den texten när gamla Loading togs ned....


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar