Videoquiz om spelåret 2005!

Robot
Videoquiz om spelåret 2005!

Testa hur mycket du minns.

#2005, #quiz, #videoquiz


Medlem

Fick bara se halva THOR-tröjan! Blev ju nyfiken.

1. Fel
2. Rätt
3. Rätt
4. Rätt
5. Rätt (antog)
6. Fel (inte spelat)
7. Fel
8. Fel (visste men kunde inte erinra mig namnet)
9. Fel
10. Rätt
Bon: Fel

Summa:
5/11


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Releasehästryttare

Det enda jag minns från 2005 är att man kom hem från jobbet och spelade wow varje kväll, men även när man va på jobbet så tänkte man på vad man skulle göra i wow på kvällen.

Vi kommer aldrig få ett lika beroende framkallande spel...

Medlem

1 - Fel
2 - Fel
3 - Rätt
4 - Rätt
5 - Rätt
6 - Fel
7 - Rätt
8 - Rätt
9 - Rätt
10 - Rätt

Bonus - Fel

7/11

Chefredaktör
Skrivet av Devan:

Det enda jag minns från 2005 är att man kom hem från jobbet och spelade wow varje kväll, men även när man va på jobbet så tänkte man på vad man skulle göra i wow på kvällen.

Vi kommer aldrig få ett lika beroende framkallande spel...

Relaterar!

Medlem

1. Fel
2. Fel
3. Fel
4. Rätt
5. Rätt
6. Fel
7. Rätt
8. Rätt
9. Rätt
10. Fel
Bonus: Fel

5 av 11 men lika glad för det, fick ju lyssna några minuter på @Wakkaah om inte annat!


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

2005 var lite speciellt för mig, det var året jag fick bredband (är från skogen skogen).
Så Battlefield 2 blev mitt första riktiga mp-onlinespel som jag kunde spela mot andra och blev tokkär i serien.

Minns fortfarande min cd-key utantill till bf2, lite random sådär.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

1. Fel
2. Fel
3. Rätt
4. Rätt
5. Rätt
6. Fel
7. Rätt
8. Rätt
9. Rätt
10. Rätt
Bonus: Fel

Medlem

8/11 rätt... borde tagit fråga 2 också, men tänkte lite fel där

1. Rätt
2. Fel
3. Fel
4. Rätt
5. Rätt
6. Rätt
7. Rätt
8. Rätt
9. Rätt
10. Rätt
Bonus: Fel

Medlem

Cod 2 , Bf2 var ju de stora grejerna det året, fantastiska spel.

Medlem
Skrivet av dTexN:

2005 var lite speciellt för mig, det var året jag fick bredband (är från skogen skogen).
Så Battlefield 2 blev mitt första riktiga mp-onlinespel som jag kunde spela mot andra och blev tokkär i serien.

Minns fortfarande min cd-key utantill till bf2, lite random sådär.

Samma här! Köpte spelet innan vi hade bredband 2005, insåg att sp bara var små kartor så brydde mig inte om det. Sen när vi fick bredband och jag installerade igen, tryckte på multiplayer och plötsligt så kom serverbrowser, medaljöversikten, allting sånt som inte funkat innan. Och när man spelade en 64p-match första gången, insåg att VoiP fanns. Älskade verkligen det spelet, spelade konstant i 7 års tid. Aaah vilka minnen..


signatur

Ducati Streetfighter 848

1
Skriv svar