GTA VI avtäckt – trailer släppt!

Medlem

Jag älskar hur vissa här på forumet inte förstår hur mycket jobb och vad GTA VI pushar gränserna för var man kan göra på dagens konsoler (och senare PC). Detta är sjukt imponerande och alla visste ju att det skulle vara VICE CITY och Bonnie & Clyde sedan länge så inget att bli besviken på nu. Förstår inte vad folk förväntar sig, detta är en uppgradering av RDR2 som fortfarande är ett av de snyggaste spelen som gjorts, och bästa! Hade varit kul att höra av dom som tycker detta inte är snyggt och varför det ser tråkigt ut? Det kanske inte är erat spel? Tell me


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Jag fick äntligen tag på en PS5, så jag säljer hellre min själ.

Fast om du nyligen fick tag på en PS5 så har du en del spel att spela, och då förstår jag att du inte vill sälja den Jag har dock spelat det jag vill spela, och det finns inga spel de närmaste åren, förutom GTA 6, jag är direkt intresserad av.

Skrivet av robbis:

Jag älskar hur vissa här på forumet inte förstår hur mycket jobb och vad GTA VI pushar gränserna för var man kan göra på dagens konsoler (och senare PC). Detta är sjukt imponerande och alla visste ju att det skulle vara VICE CITY och Bonnie & Clyde sedan länge så inget att bli besviken på nu. Förstår inte vad folk förväntar sig, detta är en uppgradering av RDR2 som fortfarande är ett av de snyggaste spelen som gjorts, och bästa! Hade varit kul att höra av dom som tycker detta inte är snyggt och varför det ser tråkigt ut? Det kanske inte är erat spel? Tell me

Det är coolt att gnälla. Gäller ju att inte falla för hypen som alla får och enfaldingar där ute, som bara gillar det för att det är ett massivt mainstream-spel.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av Razuco:

Första GTA med co-op i kampanjen

vad får dig att tro det? jag är ganska säker på att dom gör som i 5an man byter mellan karaktärerna

Medlem
Skrivet av saijon:

vad får dig att det? jag är ganska säker på att dom gör som i 5an man byter mellan karaktärerna

Vore dock fräckt om det går att välja/byta mellan de alternativen Men antar att du har rätt.

Medlem

Kul tanke med co-op det är väl inte omöjligt..

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Det är coolt att gnälla. Gäller ju att inte falla för hypen som alla får och enfaldingar där ute, som bara gillar det för att det är ett massivt mainstream-spel.

Glöm inte bort att hitta på en hajp som de sedan beklagar sig över!


signatur

Heja Blåvitt

Medlem

Här har vi en riktigt djupdykning i trailern och olika detaljer du kan ha missat

Medlem

Hur stor bromskloss kommer Series S bli för GTA VI? DF spekulerar.

Medlem

Intressant sammanställning av samtliga GTA-trailers (inkl 6an)!

Medlem
Skrivet av Ronzem:

GTA är inte det spelet du vill ha. Kan tipsa om Mafia serien istället.

Spelat igenom alla Mafia-spel, även innan remaken. Men GTA-serien ligger nära hjärtat också :). Men vi får se.

Skriv svar