Medlem
Skrivet av urken:

Socialt handikappad + blyg + bor i en liten håla = Singel.

Det där har du om bakfoten... Det är när man är socialt handikappad, blyg osv som man träffar en tjej man gillar "sådär" men så är man ihop med henne resten av livet i någon slags rädsla för att bli ensam.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

varför blir jag inte förvånad över att flertalet av forummedlemmarna är singlar

Medlem

Man har ju några stycken KK, mer behöver man inte

Medlem
Skrivet av Polish:

Människohatare e hemska människor

Om man vill bo i en fantasivärld och tycker att allt är "gullipluppifnuttifint" så kan man vara en djävla svensson.

Vi som ser att det är något fel med världen avskyr människor då en stor majoritet har IQ som en tvättsvamp och är helt bortkomna, visar ingen respekt mot andra människor, har fördommar baserade på okunskap, är ignoranta i sitt beteende, tänker aldrig sig för innan de pratar, klarar inte av att tänka mer än 10 sekunder in i framtiden och tänker bara på sig själva.

Fan ta mänskligheten!

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Fan ta mänskligheten!

Jag avskyr mänskligheten i princip men sällan öga-mot-öga. Männsikor är kollektivt dumma i huvudet.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Jinx:

varför blir jag inte förvånad över att flertalet av forummedlemmarna är singlar

Haha ;P

Medlem

inte så otippat resultat på ett dator-/tv-spelsforum...

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Ichinin:

Fan ta mänskligheten!

Jag avskyr mänskligheten i princip men sällan öga-mot-öga. Männsikor är kollektivt dumma i huvudet.

Visst. Men det är inte så jag hatar människor, jag kan klanka ner och tycka illa om människor som är dumma i huvudet, för de finns en hel del, men de finns även dom som är grymma människor att ha som vänner.
Saken är dock.
Man är ensam i världen, ingen tar hand om dig själv än du själv. Och så är det.

Däremot så ska man inte gå till den gränsen att inte bli omtyckt, då har man gått för långt. Genom att vara dryg, satirisk och en jävla ego och tycka att alla andra är dumma och dryga ger dig ingen plats i livet.

Det är som jag SÄGER. När man är gammal och ensam så kanske man borde vart sådär "guttefnuttputt" mot folk och ha en positiv syn på livet än att "hate em all".

Kolla på American History X ffs.. Att hata är en jävla väska man helst inte vill bära. För till slut så blir du puckelryggad och det vill man ju inte ha.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

förlovad och sambo sedan... uh..12-13 år tillbaka...
Tusan vad tiden går.

Medlem

[skämt]Datornördar får inte tjejer/killar.[/skämt]

Själv har jag och min pojkvän varit ihop i över fyra månader (fy vad tiden går snabbt!!). Vi ska flytta ihop inom ett halvår är det tänkt. Han bor tyvärr i Finland. -_-

Distansförhållanden funkar om man verkligen älskar varandra - men det är inget jag rekommenderar i första hand.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

[skämt]Datornördar får inte tjejer/killar.[/skämt]

Själv har jag och min pojkvän varit ihop i över fyra månader (fy vad tiden går snabbt!!). Vi ska flytta ihop inom ett halvår är det tänkt. Han bor tyvärr i Finland. -_-

Distansförhållanden funkar om man verkligen älskar varandra - men det är inget jag rekommenderar i första hand.

Fan vad jag satte dit mig själv där "Konstigt trodde Mikaelh var en kille"

Men sen slog det mig.

*skäms*


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

[skämt]Datornördar får inte tjejer/killar.[/skämt]

Själv har jag och min pojkvän varit ihop i över fyra månader

Där ser du, datornördar får inga killar, är nog lättare på andra sidan.. gräset är alltid grönare


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av fanboy:
Skrivet av Mikaelh:

[skämt]Datornördar får inte tjejer/killar.[/skämt]

Själv har jag och min pojkvän varit ihop i över fyra månader (fy vad tiden går snabbt!!). Vi ska flytta ihop inom ett halvår är det tänkt. Han bor tyvärr i Finland. -_-

Distansförhållanden funkar om man verkligen älskar varandra - men det är inget jag rekommenderar i första hand.

Fan vad jag satte dit mig själv där "Konstigt trodde Mikaelh var en kille"

Men sen slog det mig.

*skäms*

Inte så konstigt då heterosexualitet är en norm som har dominerat samhället väldigt länge. Få homosexuella vågar prata om sin pojkvän/flickvän. Men jag pratar om min pojkvän precis som jag hade pratat om min flickvän om jag var hetero. Alla är olika och det är när vi accepterar varandras olikheter och låter dessa bli en naturlig del av samhället som diskriminering, mobbing, etc kommer att minska rejält eller upphöra.

Ops... var inte meningen att spinna vidare sådär. :$

Btw... jag är inte längre en spelnörd sen jag träffade honom. Tidigare ägnade jag 90% av fritiden åt datorspel. Nu ägnar jag 80% åt chatt (med min älskling i Finland), 15% åt surfa och 5% åt datorspel.

Kärlek äger allt.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Btw... jag är inte längre en spelnörd sen jag träffade honom. Tidigare ägnade jag 90% av fritiden åt datorspel. Nu ägnar jag 80% åt chatt (med min älskling i Finland), 15% åt surfa och 5% åt datorspel.

Kärlek äger allt.

Du har inte tillräckligt roliga spel. Du borde även haft vett nog att skaffa dig en gamer.

(All min kraft och självkontroll gick åt att inte skriva gaymer...ops, nu gjorde jag det ändå. Nåja, du har skinn på näsan, va? )


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Mikaelh:

Btw... jag är inte längre en spelnörd sen jag träffade honom. Tidigare ägnade jag 90% av fritiden åt datorspel. Nu ägnar jag 80% åt chatt (med min älskling i Finland), 15% åt surfa och 5% åt datorspel.

Kärlek äger allt.

Du har inte tillräckligt roliga spel. Du borde även haft vett nog att skaffa dig en gamer.

(All min kraft och självkontroll gick åt att inte skriva gaymer...ops, nu gjorde jag det ändå. Nåja, du har skinn på näsan, va? )

Jodå - nog har jag roliga spel. World in Conflict äger. Jag har bara omprioriterat lite. ^^

Skinn på näsan? Japp.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Skinn på näsan? Japp.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av fanboy:
Skrivet av Mikaelh:

[skämt]Datornördar får inte tjejer/killar.[/skämt]

Själv har jag och min pojkvän varit ihop i över fyra månader (fy vad tiden går snabbt!!). Vi ska flytta ihop inom ett halvår är det tänkt. Han bor tyvärr i Finland. -_-

Distansförhållanden funkar om man verkligen älskar varandra - men det är inget jag rekommenderar i första hand.

Fan vad jag satte dit mig själv där "Konstigt trodde Mikaelh var en kille"

Men sen slog det mig.

*skäms*

Inte så konstigt då heterosexualitet är en norm som har dominerat samhället väldigt länge. Få homosexuella vågar prata om sin pojkvän/flickvän. Men jag pratar om min pojkvän precis som jag hade pratat om min flickvän om jag var hetero. Alla är olika och det är när vi accepterar varandras olikheter och låter dessa bli en naturlig del av samhället som diskriminering, mobbing, etc kommer att minska rejält eller upphöra.

Ops... var inte meningen att spinna vidare sådär. :$

Btw... jag är inte längre en spelnörd sen jag träffade honom. Tidigare ägnade jag 90% av fritiden åt datorspel. Nu ägnar jag 80% åt chatt (med min älskling i Finland), 15% åt surfa och 5% åt datorspel.

Kärlek äger allt.

Brukar bli så när någon blir kär. Toffler är de allihopa!

Jaja, jag lär väl med största sannolikhet bli lika dan när det väl händer. Hemska tanke.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Det handlar inte om att vara en toffel. Det handlar om att man upptäcker att det finns viktigare saker att spendera tiden på.

Inaktiv

Singel och planerar på att låta det vara så en lång tid framöver.


signatur

Har enbart sin Laptop: Intel 1.83GHz Core 2 Duo, 2GB ram, 7300 Go, 15.1" skärm

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Det handlar inte om att vara en toffel. Det handlar om att man upptäcker att det finns viktigare saker att spendera tiden på.

Att vara en toffel är ju något fint, en toffel brukar man använda när man fryser om fötterna,

Men en person som är en toffel ger ju också värme för han eller hon är ju omtänksamma och står ut med det mesta.

Medlem

Jag är en stor toffel :> men det får vara så


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag är en stor toffel :> men det får vara så

Du verkar inte lida brist på tid vid datorn. Då är det okej att vara en stor toffel;)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Youtube-proffs

Handlar inte om att vara toffel, det handlar om att ta hand om tjejen på det sättet som gör henne som mest glad.

Gillar hon inte tofflar så fine, men ge fan i att whina när man hellre skjuter lite locus horde än kollar på melodifestivalen.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Singel, fast inte riktigt då jag har grymt svårt att släppa kvinnan som tog fem år av mitt liv och 13 andra killars oskuld under tiden vi var ihop.

Så jag kan intyga att människor e dumma ihuvudet, inkluderat migsjälv.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Singel, fast inte riktigt då jag har grymt svårt att släppa kvinnan som tog fem år av mitt liv och 13 andra killars oskuld under tiden vi var ihop.

Så jag kan intyga att människor e dumma ihuvudet, inkluderat migsjälv.

Otrogen 13 gånger? Jösses...

Släpp henne! :evil:

Medlem

Jag är den jag är
Jag kommer aldrig ändra på min så att det ska passa dom
Jag kommer aldrig bli någon toffel!

Medlem
Skrivet av Ariath:
Skrivet av IceMan:

Jag är en stor toffel :> men det får vara så

Du verkar inte lida brist på tid vid datorn. Då är det okej att vara en stor toffel;)

hehe, å jag som tycker att jag aldrig har tid att sitta framför datorn sedan jag "fick" jobb å tjej


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av Struggle:

Singel, fast inte riktigt då jag har grymt svårt att släppa kvinnan som tog fem år av mitt liv och 13 andra killars oskuld under tiden vi var ihop.

Så jag kan intyga att människor e dumma ihuvudet, inkluderat migsjälv.

Otrogen 13 gånger? Jösses...

Släpp henne! :evil:

Alltid lätt att säga.

Du, din pojkvän har vart otrogen. Släpp honom!

Seru, inte så lätt

Tyvärr så är kärleken lika underbar, tills den fucking gör dig förlamad och blind, och dum i huvudet.:heart:


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Fanns det inget mellan Dejta och Förlovade? -.-

Valde förlovad med ska igentigen vara stadigt förhållande ^^

Medlem
Skrivet av Ichinin:

Singel, inte ful, människohatare emo, gamer.


signatur

yolo

Skriv svar