Spel som alla älskade, men du hatade!

Medlem

Får väll lägga min röst på KOTOR som så många älskade som jag inte gillade alls

Inaktiv

World of warcraft
Crysis


signatur

Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...

Medlem

Har jävligt svårt för KOTOR.
Samt aldrig gillat Quake 3, Counter strike eller Sims.

Medlem

Hitman Serien

Sämsta spelen ever imo.
Man råkar fjärta 2 mil ifrån fienderna i nån jävla buske och man får hela armén efter sig. Usch

Medlem

Gears of War, grått, trist och repetivt
har aldrig förstått hur den kan vara så pass hyllad som den är

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

Gears of War, grått, trist och repetivt
har aldrig förstått hur den kan vara så pass hyllad som den är

word.

Medlem

CS är det värsta som finns. Grafiken är som en ihoppslängd sås med ruttna ingredienser. USCH för det spelet...... 9/10 använder ändå bara aimbot/wallhack.

Sims är också ett ruttet spel..


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

MGS har spelat dom flesta delarna men jag går på samma nit varje gång. Förstår verkligen inte grejen med denna stela Snake. PSone spelet var någorlunda ok faktiskt sen har det gått nertför.

Medlem

Finns en hel del men senaste exemplen är
Mass Effect
Bioshock
inte så överförtjust i dessa spel och förstår inte det stora i dom.
Sims förstår jag mig inte heller på, riktigt dött spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Bioshock, Sims, World of Warcraft, Age of Conan, Halo.

Inaktiv

Zelda spelen..måste nog vara de tråkigaste spelen som gjorts

Jag gillar CoD spelen, men jag gillar INTE att man alltid ska vara amerikan osv..blir så fjantigt när dom ska rädda världen hela tiden.

WoW är barnsligt imo, spelade det förr men man inser det inte förens man slutat

Medlem
Skrivet av GREY_task:

The Sims: URTRÅKIGT!

Mass effect: bläääääh....

WoW-serien: Orcher.... magic... uschhhh

Heroes of might and magic (lr vad fan det heter):ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZ

Fable: Jag förstår mig inte på vad som är så facinerande med magic, spells och bläigheter.

Gran Turismo serien: Ett bil"sim" där riktiga bilar inte går att kvadda och där fysik inte existerar...

Zelda: En liten vidrig... näj bara...

Black & white 1 och 2: Tamagoshi, nej för hvete...

Duke nukem: Balls of steele!!! lr inte...

Mer finns det, men nu räcker det. Peace out!

Sen när började folk älska sims?
Eftersom alla verkat ha med det på sin hata lista


signatur
Medlem
Skrivet av Martyzx:

Sen när började folk älska sims?
Eftersom alla verkat ha med det på sin hata lista

Tja, kanske alla här men tänk på vad det är för människor som gillar Sims. Oftast folk som inte spelar spel i vanliga fall... mycket females, och tjejer är det ont om i denna tråden tror jag

Sen får jag väl dra mitt sura strå till stacken och säga BF2. Tycker det kändes naket och känslan tilltalade aldrig mig (egentligen vill jag säga att det saknade känsla helt men det hade varit onödigt )
Schysst motor är det i alla fall.

Medlem

world in conflict war kul i typ 3 minuter sen märkte jag (trots grafiken) att det inte var något vidare:\

Men CoH är för jävla bra hatar även WoW


signatur

Sånt e livet

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Drar mitt strå till stacken då.
Cod4 är mina ögon ett riktigt skitspel med spridda skurar och en allmänt dålig skitkänsla. De flesta älskar det, jag tycker det är ett FPS i mängden med en massa fel.

Du kan tycka det är hur tråkigt som helst, men tyvärr inte att det är dåligt, för det är bara lögn. Jag spelar själv inte mycket cod men när du snackar skit om känslan så måste jag hoppa in, då det är den i särklass bästa. Du träffar exakt där du skjuter. Inget random som i CS 1.6 där du kan träffa HS 1m sida om den du skjuter på, och titta, det spelet är hur populärt som helst! Så klaga på de i första hand tack, vilket jag gör btw!

Inaktiv

Vad fan har ni imot the sims?

Hela Call of Duty serien


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Jag har inget emot de flesta spelen som finns (kanske wow) :D, MEN!
Jag hatar folk som pratar om till exempel wow, cs och en massa andra spel, varenda j**la dag.
Man kan teoretiskt sätt hela spelet pga dem... utan att ha spelat spelet

Medlem

De spelen jag inte gillar spelar jag helt enkelt inte så slipper jag bli arg. Men mest är det väl spel som inte är gjorda med kärlek, bara släppta utav sina utvecklare för att dem inte fick mer pengar av utgivarna.

WoW har jag dock aldrig gillat, försökte mig på det men klarade inte av ett så tråkigt MMO bara. Warcraft-serien i all ära, World of Warcraft blev populärt av två anledningar 1. Det är inte hardcore, det krävs bara att du spenderar en jävla massa tid så är din "karriär" säkrad och 2. Det härstammar från RTS-spelen med samma namn vilka är sjukt bra enligt mig och säkerligen enligt majoriteten av WoW-spelarna.

Men jag vill ju inte klaga :(!

Medlem

Halo, Halo 2, Halo 3. Gillade inte heller MGS3: Snake Eater nåt vidare heller...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

00a
Medlem

skulle vara cs,kanske var roligt när det kom på typ 1900-talet.
men nu finns det så mycket spel som är så mycket bättre. spelet är kul i kanske max 20 min, men sen börjar det kännas väldigt monotomt.

Medlem

Counterstrike, så fruktansvärt värdelöst spel.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Bioshock - Jag fattar verkligen inte hypen kring det spelet. Storyn är tråkig och oengagerande samtidigt som gameplayet är som från en tio år gammal korridors-shooter.

Call of Duty 4 - Varför? Som ettan fast sämre.

Skriv svar