>>|'Stor MultiGameklan'|<<

Inaktiv

Orkar bara inte lyssna på småbarn bara!!

Mtw. Platserna är tyvärr fyllda men för er andra som är intresserade hör av er ändå så kan vi se vad vi kan göra.

Vill tacka er som visat intresse och er jag pratat med. Nu börjar det rulla på bra.

Kan någon admin/moderator låsa denna tråden nu tack!

Medlem
Skrivet av trakorio:

Orkar bara inte lyssna på

Vi är lika gamla även om jag måste erkänna att jag trodde du var mycket, mycket... mycket yngre.

Lycka till!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Tycker det är jävligt dåligt att allt ska ske efter hans pipa, tyder på dåligt ledarskap. Kunde inte ens svara på om det skulle komma något för BF2 :/


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

Tycker det är jävligt dåligt att allt ska ske efter hans pipa, tyder på dåligt ledarskap. Kunde inte ens svara på om det skulle komma något för BF2 :/

1# Vi är c.a 20 st i ledarstaben/styrelsen som tar beslut!

2# Vad vet du om ledarskap?? Inte ett skit antagligen om man väger det med de ledarna som är inblandade i dettas meriter!!
Så du ska inte yttra dig om något du inte vet något om!!

3# Det kommer innehålla ALLA de populäraste spelen till att börja med så får vi se sen. Men det var inte det första vi ansökte om i detta skedet!

4# Ansökan om spelare till de olika sektionerna kommer ske längre fram när ledarna för de olika sektionerna har gjort färdigt sitt hur de vill ha sina sektioner!

[color=blue]Kan nån admin reagera nu och låsa detta tråden så är ni snälla! Då den är inaktuell pga att vi har de flesta vi sökte efter till posterna.[/color]

Vila i frid

På trådskaparens begäran.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

12
Skriv svar