Mount & Blade plåtat

Medlem
Mount & Blade plåtat

Det här spelet förtjänar all uppmärksamhet. Det liknar inget annat och är så polerat att det redan kunde släppts i fullversion. För alla som inte testat demot kan jag bara rekommendera det.

Inför fullversionen lär det bli ännu bättre, med tanke på hur mycket och ofta det uppdateras av utvecklarna. Go Taleworlds!

Medlem

Är inte världens snyggaste spel, men imho så har de bland de bästa striderna jag har sett i ett spel, så man ska inte döma det efter grafiken.

Medlem

Jag speladet detta på trial och jag kan inte annat än prisa det! :heart:

Inaktiv
Skrivet av SwedishChaos:

Jag speladet detta på trial och jag kan inte annat än prisa det! :heart:

Word!

Inaktiv

Någon som vet om detta spel ska funka med Multiplayer/Online eller?

Medlem

Testade en trial förut och det var riktigt coola strider som kändes realistiska. Grafiken ser bättre ut nu på screenshotsen.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Någon som vet om detta spel ska funka med Multiplayer/Online eller?

Vad jag hört så ska det inte finnas med. Men att de ska försöka få med det i Mount & Blade 2.

Medlem

vilken version är det där? ;-|


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Tror det är 0.960

Medlem

ok kul att veta blir najs när 1.00 kommer


signatur

Rädda skogen ät en bäver

Medlem

Testade det precis, riktigt kul faktiskt

Medlem

sinnessjukt bra gameplay kompenserar verkligen för det något kassa utseendet. prova!

Medlem

Väldigt kul spel testat hos en polare ^^


signatur

Rawr

Inaktiv

Spelat det tidigare, riktigt kul måste jag säga. Det enda som saknas är multiplayer.

Medlem

mkt bra spel.


signatur

yolo

Medlem

Har ägt det här spelet sedan 0.7?? så jag får väll antas vara en fanboy... Men... det är ju skitkul. Man klarar sig väldigt länge utan multiplayer faktiskt.

De senaste versionerna har utökat spelet väldigt och det känns faktiskt som att 1.0 faktiskt är 1.0 till skillnad från vissa AAA titlar som patchas i evigheter efteråt...

Medlem

Säger bara: Mounted combat.. like it was ment to be!!

Medlem

Riktigt beroende framkallande. Kanske inte är som Crysis visuellt, men oj vad skoj det är


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar