World in Conflict-patch ute

Robot
Medlem
World in Conflict-patch ute

Gött !

Medlem

Gillar skarpt bland annat de nya funktionerna för Play Now!

Medlem
Medlem

Är det många som spelar WiC online fortfarande? Värt att köpa? Spelar folk taktiskt och samarbetar eller är det mycket statskåta spelare?

Medlem

Finns tyvärr många egos som spelar, speciellt supportklassen som inte ger support alls.

Bara spammar sina tunga artilleri för att få bra stats själva.

Kör man på svenska och UK servers så brukar det vara bra spel.


signatur
Inaktiv

Det gäller att hitta servrar med många högrankade för att få ett bra teamwork, något det finns rätt gott om. Sedan så är det ju alltid ett tips att gå med i en public clan och skaffa en mic om man gillar att samarbeta mycket.

Medlem

vad är clan smurfing?
aldrig hört talas om, och en snabb googling gav bara change-listen till denna patch xD

Medlem
Skrivet av Bosse9012:

Är det många som spelar WiC online fortfarande? Värt att köpa? Spelar folk taktiskt och samarbetar eller är det mycket statskåta spelare?

Förra årets bästa spel. Så, ja - det är värt att köpa!

Medlem

Gött, nu behöver jag bara min superdator så ska jag spela WiC igen!

Medlem

Boulund- clan smurfing är när en klan som har så bra stats att ingen vill möta dem spelar med andra nicknames och under en annan klantag.

Medlem

Personligen blev jag grymt besviken. Älskade Massives Ground Control 2 (Vilket jag tycker slår World in Conflict vilken dag som helst.) men World in Conflict var fruktansvärt tråkigt och oengagerande.

Medlem
Skrivet av Nevynswe:

Boulund- clan smurfing är när en klan som har så bra stats att ingen vill möta dem spelar med andra nicknames och under en annan klantag.

tackar =). verkar ju som om det är något man vill undvika, tur att jag är så kass att någon vill spela med mig

Medlem

lol fan WIC äger ju hårt mot GC 2 anyday! Mer special powers och mer djup till spelet och byggnader som man kan bunkra in infanteri inuti! Och några fler units, enda GC 2 har som saknas i WIC är väll förmågan att deploya stationära kanoner och kunna flytta runt dem med något typ av Apc fordon.
så det är mera jobb att köra fasta defensiva platser i Wic än i GC 2.
Fast själv skulle ja gärna viljat se WIC grafik och red alert typ av game play med bas byggnader och red alerts story och så...

Medlem
Skrivet av Vargavinter:

Personligen blev jag grymt besviken. Älskade Massives Ground Control 2 (Vilket jag tycker slår World in Conflict vilken dag som helst.) men World in Conflict var fruktansvärt tråkigt och oengagerande.

Du måste spelat ett helt annat WiC än vad jag gjort. Bättre RTS är svårt att hitta. speciellt online!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Vargavinter:

Personligen blev jag grymt besviken. Älskade Massives Ground Control 2 (Vilket jag tycker slår World in Conflict vilken dag som helst.) men World in Conflict var fruktansvärt tråkigt och oengagerande.

Du måste spelat ett helt annat WiC än vad jag gjort. Bättre RTS är svårt att hitta. speciellt online!

Vet inte, hade hoppats det med. Men icke.

Medlem

Justeringar på AA och heavy chopper, och light tanks aningen upphottade. Kan nog ändra på spelbilden en del i vissa fall. Skoj...

1
Skriv svar