Team Fortress 2 uppdaterat

Robot
Medlem
Team Fortress 2 uppdaterat

Bra, behövs bara en till PS3 som fixar lagget.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

JAG VILL HA ACHIVEMENTS!!


signatur

[Processor: Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz][PSU: Hiper ATX 580W][RAM:Corsair TWIN2X 6400 DDR2 (2x1024MB)][GPU: Sapphire Radeon X1950XT 256MB]

Avstängd

De borde släppa nya mappar till konsollerna.

Medlem

Quake Fortress? Team Fortress (Som det hette i Quake1)?


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

ctf_well är lite väl kass.

Medlem
Skrivet av szafto:

JAG VILL HA ACHIVEMENTS!!

Det finns det ju redan? I alla fall på min PC-version.

Medlem

Klart bästa lagbaserade FPS liret online.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Tycker det vore intressantare om dom fixade osynlighetsbuggen.

"Updated CP_GravelPit to fix all known exploits and changed the scoring method to score per capture rather than per round"

Vet dock inte om osynlighetsbuggen är på fler banor än just gravelpit.
För den jävla buggen får man ju damp på, från ingenvart så skjuts det raketer m.m. o man fattar ingenting för man ser ju inte gubben som gör det.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Tycker det vore intressantare om dom fixade osynlighetsbuggen.

"Updated CP_GravelPit to fix all known exploits and changed the scoring method to score per capture rather than per round"

Vet dock inte om osynlighetsbuggen är på fler banor än just gravelpit.
För den jävla buggen får man ju damp på, från ingenvart så skjuts det raketer m.m. o man fattar ingenting för man ser ju inte gubben som gör det.

Den buggen har jag faktiskt aldrig varit med om. Är det en exploit eller bara en ren bugg?

Medlem

quake fortress... skärp er -- qwtf eller teamfortress1.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Vad är Quake Fortress? Själv kommer jag ihåg hur jag spelade mot finska klanen Vallasherrat i Quake World: Team Fortress - ingenting annat.

Medlem

Spectral:Det är en bugg.
Helt enkelt kan man bli osynlig för någon annan spelare. Alla andra är synliga förutom en själv typ.
Händer relativt ofta ändå tycker jag.

1
Skriv svar