Rainbow Six: Vegas 2 filmat

Robot
Medlem
Rainbow Six: Vegas 2 filmat

Snyggt! Men frågan är, till X360 eller PC? =/


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gissar på alla 3 platformarna eventuellt


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Nu får de för fan lägga ner, vart i det där hade de gjort PEC "enkelt att använda" och "gjort en massiv förbättring"... Det är ju exakt samma som i ettan fast med 11 nya vapen (fortfarande inte många) och "ny gear" (som man inte såg röken av).

>:{

Medlem

Sak samma, gillar det med att det inte bara är online som PEC kommer finnas, nice med det i SP och COOP ^.^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av WaltX:

Snyggt! Men frågan är, till X360 eller PC? =/

Jag har för mig att jag har läst någonstans att det kommer att komma till 360 men jag hoppas verkligen att det kommer till PC också!


signatur

- Jag kan ju inte dö nu, jag ska ju på par middag ikväll.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Gissar på alla 3 platformarna eventuellt

Det var inte alls det jag menade, spelet kommer till X360, PC och PS3, det vet jag. Det jag själv funderar på är till vilket platform jag ska skaffa spelet till, X360 eller PC.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Filmsnuttarna var ju uppenbart från någon konsol (360 perhaps?) och nu svalnade mitt intresse enormt. Ska man verkligen behöva LÅSA UPP coola grejer, till och med i SP och coop??? wtf

Medlem

Gillade verkligen inte miljöerna som visades upp.

Medlem
Skrivet av Boulund:

Filmsnuttarna var ju uppenbart från någon konsol (360 perhaps?) och nu svalnade mitt intresse enormt. Ska man verkligen behöva LÅSA UPP coola grejer, till och med i SP och coop??? wtf

Stackare måste man faktiskt uppnå/utföra något för att få sin belöning... gå gråt en skvätt. Kommer säkert fusk till dig

Medlem

Jag gillade vad jag såg! Blir nog ett köp efter demot, får man ju hoppas iaf..

Medlem
Skrivet av mullins:

Gillade verkligen inte miljöerna som visades upp.

inte ett färdigt spel ännu också, får hoppas dom fixar sånt med lite fiender och när kulorna börjar flyga blir det nog riktigt kul.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Boulund:

Filmsnuttarna var ju uppenbart från någon konsol (360 perhaps?) och nu svalnade mitt intresse enormt. Ska man verkligen behöva LÅSA UPP coola grejer, till och med i SP och coop??? wtf

Stackare måste man faktiskt uppnå/utföra något för att få sin belöning... gå gråt en skvätt. Kommer säkert fusk till dig

Som säkert kommer kosta MS Points på 360... vilket spel var det som där det kostade några hundra MS Poäng för att låsa upp fusk?

Hänger med på vad de andra sa, låter EXAKT som en typisk expansion. Men skillnaden är att detta kommer släppas till fullpris. Gah... skillnaderna var verkligen inte stora. Har redan första Vegas så blir det nog att skippa denna tills det går ner till normala kostnader.

EDIT: Läste precis förhandstitten, det ger en lite positivare syn. Men svårt att säga ändå om det är värt fullpris.

Medlem

Kändes som man hade sett det förr.

Inaktiv
Skrivet av Johan:

Kändes som man hade sett det förr.

jo jag håller med , förstår inte ens varför de kallar spelet för 2:an och inte en vanlig expansion pack . för spelet ser precis likdant ut osv , det är som att SWAT 4's expansion pack skulle blivit kallad för swat 5 istället bara för att locka till fler köpare

Medlem

Ser nice ut...

Medlem

Hoppas det är bättre optimerat till PS3 än det förra.


signatur

lootskin@hotmail.com

Skrivet av Fisse:
Skrivet av Boulund:

Filmsnuttarna var ju uppenbart från någon konsol (360 perhaps?) och nu svalnade mitt intresse enormt. Ska man verkligen behöva LÅSA UPP coola grejer, till och med i SP och coop??? wtf

Stackare måste man faktiskt uppnå/utföra något för att få sin belöning... gå gråt en skvätt. Kommer säkert fusk till dig

haha ja exakt. Personligen tycker jag det nya systemet kommer vara jättekul och en naturlig väg att gå för en uppföljare.:up:


signatur
Medlem
Skrivet av Johan:

Kändes som man hade sett det förr.

Kände precis som du. Men det känns ändå bra att de faktiskt har arbetat med att strukturera upp en bra Coop-kampanj, det här spelet måste man absolut ge en chans


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Känns igen... verkar som det inte har hänt så mycket.

1
Skriv svar