Nya Guitar Hero 2 rosas i utländsk media

Robot
Medlem
Nya Guitar Hero 2 rosas i utländsk media

Förhandstitt? Recension är det väl ändå?

Medlem

Skön video!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag skulle vilja ha ett spel där man får köra riktig gitarr istället. Jävlar vilken bra träning.


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv

Finns redan ute i butik!!! Köpte det idag!!! Sjukt roligt!!!!

Medlem
Skrivet av DJ79:

Finns redan ute i butik!!! Köpte det idag!!! Sjukt roligt!!!!

What the heck?! Allvarligt?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Woppie! Polaren som jobbar på Elgiganten där jag bor skickade ett mms igår med en hög GH2 360 bundles och sa att jag kunde komma in idag och plocka upp ett ex

4e April, asså Onsdag, är tydligen Elgiggens "officiella" releasedag. Är uppskattat när man får handla lite tidigare.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Woppie! Polaren som jobbar på Elgiganten där jag bor skickade ett mms igår med en hög GH2 360 bundles och sa att jag kunde komma in idag och plocka upp ett ex

4e April, asså Onsdag, är tydligen Elgiggens "officiella" releasedag. Är uppskattat när man får handla lite tidigare.

Arghhh! Blir så förbannad! Jag ringde in till elgigantens kundservice förra veckan och frågade när jag skulle få GH2 om jag bokade det. Då svarade han på måndag (2 april). Härligt tänkte jag och bokade spelet direkt. På måndag morgon kom inget brev från elgiganten, wtf?! Ringde dit och frågade. Då svarade hon: "Tyvärr, men Guitar Hero 2 har release den 4 april, det har utgivaren satt datum på." Men varför sade kundservice att jag skulle få den på måndag då?! Jag är besviken. "Vi beklagar ditt missnöje, men datumet kan vi inte ändra på.." Nu har jag betalat extra för ingenting! Kunde lika bra åka in till butiken och köpa det billigare där istället för att betala en massa extra på internet. Ska aldrig mer boka något hos elgiganten!

Aja, men jag är glad för din skull.. Blir en dags lång väntan för mig..

Edit: Vad heter du på Xbox Live?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

man blir lite sugen på det här


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

verkar ju fan rätt kul!

Medlem
Skrivet av WaltX:

Edit: Vad heter du på Xbox Live?

MiLeSu


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

1
Skriv svar