Effektpedaler till Guitar Hero på Xbox 360

Robot
Effektpedaler till Guitar Hero på Xbox 360
Medlem
Effektpedaler till Guitar Hero på Xbox 360

Jag fattar inte riktigt det här.. Vad gör man med "effektpedalen"? Vad är den bra för?

Låter som något positiivt iaf, tror jag..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det enda jag känner till med effektpedaler är "wah wah" som skapar ett ljud som låter som wah. Vad denna pedal kommer göra för nytta har jag ingen aning om, förmodligen så får man högre poäng om man använder den vid rätt tidpunkt.

Inaktiv

får man med pedalen eller måste man köpa till den, för om man inte får med den känns det ju ganska onödigt


signatur

couldnt care more

Inaktiv

april april ?

Medlem
Skrivet av ZhooKi:

får man med pedalen eller måste man köpa till den, för om man inte får med den känns det ju ganska onödigt

Står på bilden att pedalen säljs separat

Medlem

1 april ;D


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Nyheten släpptes inte idag, och det finns bildbevis också.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

I övrigt: är inte affärerna stängda på fredag?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av [cp:

Billen"]I övrigt: är inte affärerna stängda på fredag?

Jo, men spelet släpps på onsdag. De som bokat spelet bör få den imorrn!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Mahone:

Det enda jag känner till med effektpedaler är "wah wah" som skapar ett ljud som låter som wah. Vad denna pedal kommer göra för nytta har jag ingen aning om, förmodligen så får man högre poäng om man använder den vid rätt tidpunkt.

Inte för att jag är musiker själv men lite pejl har jag eftersom jag brukar smygglo på bekantas musikaliska leksaker. 8) Wah wah är ju en klassiker men du kan ju kontrollera gitarrljudet lite som du vill med hjälp av effektpedalen. Olika distvarianter och andra ljud. Det finns en jäkla massa varianter, en del ser ju ut som värsta rymdskeppen.

Hoppas hoppas att det inte är ett skämt för det hade varit obscent skoj med en sån extrapryl. Kanske gör spelet svårare dock. Jag har rätt kass simultankapacitet och när jag leker med svajen på PS2-versionen så tappar jag lite kollen på noterna. Är inte så haj på GH iofs. Ah ja. Hoppas hoppas.

1
Skriv svar