Robot
WarRock

Om man jobbar som spelutvecklare och ska sätta igång med ett nytt projekt kan man antingen göra något helt nytt eller ta något gammalt, beprövat och göra en ny variant. Utvecklaren Dream Execution har valt att göra det senare och bakat ihop två av de mest populära online-pangarna, Counter-Strike och Battlefield 2, till ett och samma spel.


Medlem
Slår WarRock BF2 och CS på fingrarna?

WarRock har inte en chans...

Medlem

Warrock spelare jag under tiden det var gratis, även om BF2 har buggar så är det roligare än detta.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Körde warrock förr också, och de har många mil kvar före att ens nå fram till att vara bra..

Ozo
Medlem

Tur att man inte köpte spelet för att få reda på vilken besvikelse man skulle få uppleva

Medlem

Det är ju bara så att BF2 ROCKAR!

Länken längst ner "Diskutera recensionen i FZ:s forum" leder till tråden om Infernal.

Intressant att det är ett gratislir. Man bör kanske prova på.

Medlem

Jag skulle säga att det inte ens är värt att ladda ner det, även ifall det är gratis. Då betalar jag hellre för ett spel med kvalitet som bf2. Skall tillägga att jag spelade det bara i sisådär 20 minuter.

Medlem

bf2 är inte ett kvalitetsspel, kanske jämfört med warrock(?), men inte jämfört med de flesta andra.

Medlem

För att vara gratis så är det helt okey. Känns lite som ett nutida mod för Battlefield 1942. Spelade det också när det var gratis men tröttnade på grund av det konstanta lagget plus att man var tvungen att spela varje dag för att få ihop stålar så man kunde "leasa" sina uppgraderade vapen.

Sen är inte BF2 eller 2042 mycket att hurra över. BF2 blir ju någorlunda spelbart med Project Reality men annars är det rätt sunkigt.

Medlem

Laddade hem det för några månader sedan, fungerade inte..

Medlem

för mycket fusk i spelet som jag sett men rent allmänt vore det inte för hemsk lagg så hade det varit lite skoj..