BF2142 - server släppt; problem ses över

Medlem

Lugna ner dig. Vi snackar spel - inte liv och död.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Wazz:

Folk kommer bojkotta BF2142 ENDAST för att EA publicerar det och att ID han tillkännage Quake Wars innan DICE tillkännagav BF2142 - wtf?!?!

Det är så frustrerande när bra utvecklare gör ett bra spel, svenska spelutvecklare! Och alla bojkottar spelet utan att ge det en chans - visst BF2142 har sina problem t.ex. att man inte kan vara connectad till en server länge.... Men detta är helt normalt - alla spel har sånna här problem!

Jag bojkottar inget för att det är EA eller Dice.. jag kommer inte köpa detta spelet för jag tyckte helt enkelt det kändes som en mod och inget annat. Och efter en stunds spelande tyckte jag inte änns det var en bra mod. Du kan inte säga *ALLA* du kan säga många eller några.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fan.. Jag skrev ett långt inlägg på nån annan BF2142 tråd, men kommer inte ihåg allt jag skrev..
Men jag tycker inte om det, vissa delar kan vara lite kul.. Som te.x Titan, men det är väl typ det.. Jag hatar det att infaltri är dödkött för tanks och vad som helst, man har ingen chans mot något.. Och med tanke på att typ 90% av alla som spelar åker runt i tanks eller flyger runt i flyg så blir det juh som det blir.. Själv föredrar jag att köra infaltri, för jag gillar inte att åka runt i tank och mangla folk som om dom vore små myror.. Skit tråkigt.. Sen det att airstrikes kan komma och gå hur som helst från nån ledar snubbe.. eller nått.. jag vet inte, men jag tog över 2 st missil silo grejer, och så fort den blev neutral fick jag airstrikes över mig........ Jag menar.... vafan...
Säkert skit kul spel om man tycker om tråkiga spel.. Inte min typ av spel bara.. -_-.

... och vapen ljuden suger, men vapen designen på vissa vapen ser helt okay ut..

(inget elakt menat mot er som tycker om spelet..)

Medlem
Skrivet av Mykee:

... och vapen ljuden suger, men vapen designen på vissa vapen ser helt okay ut..

Konstigt, jag tycker vapnen låter fantastiskt bra. Det var det jag reagerade på först.

12
Skriv svar