Mängder med Guild Wars 2-gameplay

Robot
Medlem
Mängder med Guild Wars 2-gameplay

har sett dom hära GRYMT läkert <3 VIll ha guild wars 2 NUUU T_T!!

Medlem

Är riktigt jävla imponerad! Garanterat köp.

Medlem

Ser ju riktigt grymt ut!

Medlem

Necromancer är rätt coola, är lite småskrämd utav dem tillochmed. Vill så gärna veta nu vilka de sista 4 proffesions är. Och youtube filmerna, synd att draken i slutet av visningen inte gick så bra utan de kom till ungefär slutet av den eftersom det där är nog bästa kvaliteten på Guild Wars 2 videon hittils.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Medlem

kommer köpa detta men jag tror det finss mer fördelar med 1an en 2an. 2an värkar bli litte för likt wow


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ser riktigt fint ut, blir nog ett köp.

Det här är inte vad man förväntade sig, man förväntade sig bättre, och "större", och nu har de istället gjort mörkare och tagit symbolik från Dragon Age, menyerna är katastrof och "artstylen", som de pratar om är okonsekvent; men, nu har de inte så mycket pengar att leka med som de stora pojkarna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Ser grymt ut bara förbättringar på1an Garanterat köp, yes!

Medlem

"Guild wars 2 - gamescom 2010 Video-präsentation..."

Najs stavning


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Allt verkar döda väldigt enkelt... Har inte spelat ettan och kommer troligen inte spela detta då det är ett mmorpg men ser nice ut ibland


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av V1per:

"Guild wars 2 - gamescom 2010 Video-präsentation..."

Najs stavning

Det är ju tyska

Medlem

GW2 lovar tungt men kommer garanterat hålla tunnt.

Jag är inte imponerad. Jag gillar inte spelstilen, jag gillar inte utförandet, jag gillar inte utseendet (måste alla kvinnor klä sig med uringning och bar mage?) och det verkar vara väldigt instanserat.

Verkar tråkigt och kommer nog inte hålla. Men det är ju vad jag tycker.

Medlem

GW2 lovar tungt men kommer garanterat hålla tunnt.

Jag är inte imponerad. Jag gillar inte spelstilen, jag gillar inte utförandet, jag gillar inte utseendet (måste alla kvinnor klä sig med uringning och bar mage?) och det verkar vara väldigt instanserat.

Verkar tråkigt och kommer nog inte hålla. Men det är ju vad jag tycker.

Medlem

Talanglös artwork, håller med.

Medlem

Jag tyckte att det såg fantastiskt ut och blev definitivt intresserad.

Men ja, har också svårt för instansierade mmo så får väl se hur pass mycket det blir sen närmare release.

Sen var det ju märbart låg fps speciellt i slutfighten med den stora draken. Känns ju inte helt klockrent.

Inaktiv

Tycker det ser intressant ut, får se om det blir något köp när det väl släpps.

Medlem

EPIC!!!


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Jag är även fruktansvärt trött på drakar. Måste det vara drakar hela tiden?

Medlem

asså vad folk dubbelpostar nu för tiden.
ontopic ser det ganska lovande ut med snygga animationer osv.
Risken är väl att det blir för instanscerat(stavning?)för min smak.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av Nomz:

GW2 lovar tungt men kommer garanterat hålla tunnt.

Jag är inte imponerad. Jag gillar inte spelstilen, jag gillar inte utförandet, jag gillar inte utseendet (måste alla kvinnor klä sig med uringning och bar mage?) och det verkar vara väldigt instanserat.

Verkar tråkigt och kommer nog inte hålla. Men det är ju vad jag tycker.

Håller med.

Men eftersom det inte är någon månadskostnad så lär det bli ett köp ändå så att man kan testa det när man är hyfsat bored.

Medlem

det är väl bara personal quests som är instanserade.. resten är open..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Ranger kan ha en haj som en pet. Det är allt man behöver veta om detta spel.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av shaitan:

det är väl bara personal quests som är instanserade.. resten är open..

Precis, folk fattar ingenting och tror det ska vara som gw1. Men för min del får de gärna stanna i wow eller under vilka andra stenar de må kräla under.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Hatar MMos där Females alltid går runt half-nakna liksom ärm na lvl 80 som jag tror är max, och liksom gå runt men en vanlig top en tajta jeans, dem borde ju ha jävla super armor


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Hatar MMos där Females alltid går runt half-nakna liksom ärm na lvl 80 som jag tror är max, och liksom gå runt men en vanlig top en tajta jeans, dem borde ju ha jävla super armor

Bara för att man har pansar armor behöver man väl inte bära den?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Var i Köln och fick faktiskt testa spelet ett tag. Och, som ni, var jag väldigt skeptiskt på hur mycket av det som egentligen skulle kunna bli som dom sa. Men sedan när jag spelade det var det en helt annan sak. Spelet flyter underbart, och har en helt annan känsla än som det ser ut inspelat.

Har spelat och spelar fortfarande ettan, och var väldigt skeptisk till tvåan, men efter att ha prövat den har jag väldigt stort tilltro att Anet kommer kunna klara av det.

Och till det som Nomz skrev, till skillnad från det första spelet så är det väldigt lite som är instanserat nu, alla är i samma värld nu.

Medlem

mkt snack om artstilen men allt är ju bara andra ord för att säga '' vi gör ett spel som ser ut som wow'' Trist skulle vara kull men ett spel där det är mörkt o mer Realistiska färger. EX älskar ja hur Demon's Souls ser ut, skön stil dock äru det fortfarande lite mkt färger men det närmar sig, spelet såg annars lite sisådär ut inget specielt bara en annan wow kopia, får hoppas FFXIII ( tror det är 13 ) lr Tera blir bättre


signatur

Rwa?

12
Skriv svar