Vinn en betanyckel till Cataclysm!

Robot
Vinn en betanyckel till Cataclysm!

Vi har fått tag i 100 st nycklar till det stängda betatestet av World of Warcraft: Cataclysm, en kan bli din.

#blizzard, #world-of-warcraft-cataclysm


Medlem
Vinn en betanyckel till Cataclysm!

Fan vad gött:D

dNl
Medlem
Medlem

snabbsvar, jag älskar world of warcraft och skulle villja ha en nyckel tack

Medlem

snabbsvar, jag älskar world of warcraft och skulle villja ha en nyckel tack

Medlem

Hoppas man vinner Skulle va Gôtt med en nyckel

Medlem

måste man ha game-time?


signatur

Rwa?

Medlem

big need på att vinna denna tävling

Inaktiv
Skrivet av zhrooms:

Jag ska fan ha en nyckel, har varit uppskriven till Beta's så länge jag kan minnas på BÅDA mina Battle.net accs, aldrig någonssin fått vara med in nån beta.. dåligt blizzard

Tycker det är rättvisst att jag spelat sen WoW Betan 2004, ändå får en 13åring som spelat i 1månad betan före mig? GG Blizzard

Tråkigt. Då får vi hoppas att du vinner nu då. Själv har jag varit med i en hel del betatester. Diablo 2, WoW, Starcraft 2 och nu senast Cataclysm tack vare en polare som jobbar på Blizzard. Eftersom jag aldrig vinner dom här tävlingarna så deltog jag ändå. Får väl ge nyckeln till nån desperat behövande om jag nu skulle vinna vilket jag tvivlar på

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Jag ska fan ha en nyckel, har varit uppskriven till Beta's så länge jag kan minnas på BÅDA mina Battle.net accs, aldrig någonssin fått vara med in nån beta.. dåligt blizzard

Tycker det är rättvisst att jag spelat sen WoW Betan 2004, ändå får en 13åring som spelat i 1månad betan före mig? GG Blizzard

BETANYCKLAR TILL TRE MILJONER SPELARE - NU!
Annars gråter jag, buhuuu.
Seriöst, grow a beard.

Härligt FZ, mycket fint att ni fått tag på nycklar. jag hoppas på det bästa!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

ohhh vill ha!!!!!! dregglar!

Medlem

Skulle vara skoj o vinna Detta är expansionen jag har längtat efter mest Har saknat ställena från 60 tiden skit mycket

Medlem

tycker FZ kan börja skriva ut hur många som anmälde sig till tävlingen när den väl är slut


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Jag ska fan ha en nyckel, har varit uppskriven till Beta's så länge jag kan minnas på BÅDA mina Battle.net accs, aldrig någonssin fått vara med in nån beta.. dåligt blizzard

Tycker det är rättvisst att jag spelat sen WoW Betan 2004, ändå får en 13åring som spelat i 1månad betan före mig? GG Blizzard

Du är inte ensam Hoppas man vinner för en gångs skull, har också spelat sedan wow betan och varit signad för både TBC och WotLK betan men icke... och inte kommit in i Cataclysm betan heller och har varit signad till den sedan första dagen det var tillgängligt ^^

Ish
Medlem

Bra.. Detta kommer hålla "the unwanted" ifrån guldkorn som GW2 ett tag till!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Fan va nice!
om man vinner så kanske man börjar spela igen!


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag ska vinna!


signatur

Meep!

Medlem

Gött jobbat FZ! Puss till Calle

Medlem

Börjar bli riiiiiiiiiiktigt sugen på Cataclysm nu så detta skulle ju vara rätt nice att få

Medlem

Hoppas jag vinner detta. Skulle vara perfekta födelsedagspresenten till min polare

Själv har man ju vuxit ifrån det här haha (jag e 20 ^^ )

Medlem
Skrivet av Ish:

Bra.. Detta kommer hålla "the unwanted" ifrån guldkorn som GW2 ett tag till!

+1


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Får lov att medge att det hade varit kul med en betanyckel då man är utan jobb just nu och lika gärna kunna bidra med något medan man spelar.

Tack för tävlingen, och hoppas man vinner.

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av Ish:

Bra.. Detta kommer hålla "the unwanted" ifrån guldkorn som GW2 ett tag till!

+1

Haha epic.. "the unwanted"... +2! (även om ja inte spelar gw2 så är det bra att the unwanted samlas i wow ^^ )

Medlem
Medlem

Nice! Får hoppas man vinner en då man väntat på en beta nyckel i flera månader nu! :S

Medlem
Skrivet av Lerner:

Hoppas jag vinner detta. Skulle vara perfekta födelsedagspresenten till min polare

Själv har man ju vuxit ifrån det här haha (jag e 20 ^^ )

Växt ifrån. du e medveten om att där finns folk över 40 års åldern som spelar detta spel? det är inte så att du växt ifrån antar jag utan du mer inte tycker det e kul? menar inget illa i det jag skriver för Wotlk va för lätt klart man kan tröttna, men växt ifrån låter mkt B.S tycker jag

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av zhrooms:

Jag ska fan ha en nyckel, har varit uppskriven till Beta's så länge jag kan minnas på BÅDA mina Battle.net accs, aldrig någonssin fått vara med in nån beta.. dåligt blizzard

Tycker det är rättvisst att jag spelat sen WoW Betan 2004, ändå får en 13åring som spelat i 1månad betan före mig? GG Blizzard

BETANYCKLAR TILL TRE MILJONER SPELARE - NU!
Annars gråter jag, buhuuu.
Seriöst, grow a beard.

Härligt FZ, mycket fint att ni fått tag på nycklar. jag hoppas på det bästa!

Du förlöjligar bara dig själv.

Hur kan du jämföra sådär, du säger att 1/3 av WoW spelarna ska få betan, jag säger att jag varit uppskriven till beta's så länge man kunnat, och aldrig fått tagit del av någon.

Tvivlar på att speciellt många har varit uppskrivna hela tiden som mig. 1/30 kanske

Har aldrig vunnit en FZ tävling heller, kul att livet är rättvist.. oj, det var det visst inte.. Kul att bli påmind så fort det kommer upp en tävling någonstans iallafall

Blizzard är inte skyldig dig någonting, ej heller är Fragzone det. Jag har nästan alla Blizzards produkter (Warcraft2+) och jag har spelat WoW sedan dag 1, och jag förväntar mig ingen nyckel.

Eftersom Blizzard i stort sett gör om spelet från början, för att göra det smidigare för nya spelar att komma in i spelet, så måste de givetvis låta de där 12åringarna som spelat en månad att testa. De måste helt enkelt låta allt möjligt folk komma in för att testa en så stor krets som möjligt.

Men men, lycka till iaf.


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Gogogo. : D


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Du förlöjligar bara dig själv.

Det är inte jag som skriver "jag förtjänar en nyckel, jag har vart med längst!".

Citat:

Hur kan du jämföra sådär, du säger att 1/3 av WoW spelarna ska få betan, jag säger att jag varit uppskriven till beta's så länge man kunnat, och aldrig fått tagit del av någon.

Precis som väldigt många andra, och majoriteten av dem kommer inte få spela closed beta på länge. Vad gör dig speciell?

Citat:

Tvivlar på att speciellt många har varit uppskrivna hela tiden som mig. 1/30 kanske

Jag tror det är fler än vad du tror. Populäraste spelet som världen har skapat gör inte "jag har skrivit så länge man kunnat!" till speciell.

Citat:

Har aldrig vunnit en FZ tävling heller, kul att livet är rättvist.. oj, det var det visst inte..

Så du mäter rättvisa i livet genom vem som vinner tävlingar på FZ?

Det är löjligt att börja klaga och be när det gäller en tävling där ALLA HAR SAMMA MÖJLIGHETER (så många som möjligt iaf) att vinna. I min bok så är det rättvist. Inte "jag är x år äldre än y, jag borde få betanyckel!".


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Riktigt nice! hoppas man vinner

123
Skriv svar