Se Fallout 3 i aktion

Skrivet av CastorFiber:

Amen för det men återkom gärna EFTER att du och ni andra spelat F3 - Jag gillar inte att man bestämmer sig i förväg.

Men kom igen, det är ett diskussionsforum och vi diskuterar efter vad som finns tillgängligt att se hittills, vilket sker för mängder av spel dagligen. Det här pratet om att man inte ska få kritisera vad man tycker verkar dåligt eftersom det "kan" bli bra när spelet släpps är bara dumt, ska man då få säga att saker ser bra ut?

Jag tycker det till viss del är kul att fundera kring vad man ser i klipp och dumpar snarare än att bara posta WOWOWOWOWOWO som vilken Gametrailers-besökare som helst, även om jag också gör så ibland

Exakt bara för att man har en åsikt så blir man kallad för Troll hela tiden, vilket är väldigt irriterande.


signatur
Youtube-proffs

Spelet verkar lovande. Att kalla det en oblivionklon tycker jag är dumt. Visst kanske samma grafikmotor och spelskapare men ändå så är det fallout.

Hellre det här än ingen fallout alls och jag är väldigt hoppfull till det här. Hoppas bara AIn är lite smartare än i Oblivion.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Usch fy vad jag är trött på dessa stela karaktärer, röstskådespel, precis samma som i oblivion..

Dem har ju för sjutton samma röster!

Skriv svar