Interzone Futebol

Robot
Interzone Futebol

I denna första europeiska intervju Jeff Lyndon från Interzone Entertainment med FZ om studions första kommersiella spel, Interzone Futebol. Spelet kombinerar fotboll och funktioner från MMO-genren och är på så sätt världens första fotbolls-MMO.


Medlem
Interzone Futebol - MMO på gröna mattan

Football Superstars anyone?

http://footballsuperstars.com/


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Kan bli något...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

mm agree Nimr0d har oxo fixat acc där! väntar och ser till när det släpps


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Hoppas på betan


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

HAHA, det lär ju inte sluta vackert. Hälften lär ju springa runt och fälla folk, medans resten jagar bollen i en stor klump.

Inaktiv

Blev mer intresserad av Football Superstars även om jag inte gillar deras koncept där man använder riktiga pengar för att köpa saker om man inte vill att de ska gå sönder efter ett tag.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

HAHA, det lär ju inte sluta vackert. Hälften lär ju springa runt och fälla folk, medans resten jagar bollen i en stor klump.

hah ja, precis den tanken jag fick. Typ knatteligan online.

Medlem

Huga, MMO och fotboll. Det är ju en ohelig allians av allt vad förnuftigt folk föraktar.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

HAHA, det lär ju inte sluta vackert. Hälften lär ju springa runt och fälla folk, medans resten jagar bollen i en stor klump.

Det är därför jag kommer levela upp en Human Domare och grinda fotbollspelarmobs med min rött kort ability.

(Ska ta och läsa previewn nu)

Medlem

Det verkar ganska roligt, men jag tycker inte att sport-spel är roliga på PC. Skulle ha varit roligare om detta kom till Xbox 360.

Medlem

Det lät faktist helt okay. Får nog ta och prova detta när det släpps.

Pansarknekt

Ezz niiice! Får se hur det blir med positionerna dock.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Mmo, nja vet inte vore dock coolt att ha typ street fotball/hockey online spel utan så många spelare så kör man lag och ska äga dom andra blir som klaner i quake utan dödandet

Medlem

God idé, kan bli ngt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

verkar intressant... men snacka om spelare som måste vara 100% inställda att spela, borta en dag o man är nog inte mr/miss popularity

Medlem

EA-sports lägger in denna funktion i kommade delar av FIFA och NHL vad jag vet att man spelar en spelare på 1 position


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fan leka domare skulle nästan vart kul.

Medlem

Huligan!


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Kul med visst nytänkande ^_^ Nog för att jag hatar sportspel, men säkert kul för andra!


signatur

Videomupp

Medlem

Det lär ju vara pisstråkigt att spela matcherna?


signatur
Inaktiv

Känns som att Kaos kommer att befinna sig på de flesta matcherna

Medlem

skånskt fotbollslir? futebol

Medlem

futebol = fotboll på portugisiska. uttalas på svenska "fotje -boll"

Verkar fett! påminner om ett gammalt PS1 spel. man spelade som en spelare, och det var antingen i första perspektiv eller tredje perspektiv. men detta verkar vara då i en mer avancerad och tuff utveckling till att skapa en riktig fotbolls simulator!

cant wait!

Edit:

Ni som tror de kommer suga pung, think again!
är ju MYCKET svårare att samarbeta om man är rookie, då det blir "alla på bollen" liksom, men när man väl tränat upp sig, det är då man får lira mer fotboll. man får till ett passnings-spel, spelare tar större ytor och man utvecklas som lag.

tanken är slående (precis som riktig fotboll)
men frågan är hur det kommer stå ut till alla PC nerds som inte kan spela fotboll, utan bara ser på det/spelar fifa2008 osv....


signatur

Sim-Racing

Inaktiv

Verkar som en god ide, men att få ihop 11 x2 och så lämnar 2 , 3 är dlåliga, 1 sabbar...ser ut som det kommer kunna bli ett väldigt frustreradnde spel...hur kul kommer det vara att vara vänster kant när alla spelar höger kant... nja..visst blir säkert kul i "clan" matcher och så, men inte alla som har tid med klaner.

Inaktiv

Värkar bli kul. Men vill ha fler bilder elr videos
när kommer det ut:up:

Medlem
Skrivet av Molotov:

EA-sports lägger in denna funktion i kommade delar av FIFA och NHL vad jag vet att man spelar en spelare på 1 position

Precis, och dom har dessutom år av erfarenhet när det gäller fotboll och hockeyspel. Men man kan väl hoppas att de gör bra ifrån sig.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

asså, coolt om det verkligen funkar men jag e rätt tveksam till de... sport o MMO är väll typ så långt ifrån varandra man kan komma?

1
Skriv svar