UFC 2009 Undisputed-trailer

Robot
Medlem
UFC 2009 Undisputed-trailer

Sporten kallas Mixt martial arts ( MMA) och inget annat. Ultimate Fighting Championship (UFC) är en av de större organisationerna som arrangerar fighter.

Medlem

Det ser riktigt roligt ut för oss fans i alla fall men det är svårt att bli upphetsade efter don king spelet, det var verkligen inte bra... Wrestlingspel jag har testat har också varit skrattretande dåliga - om man inte gillar att sitta hjälplös i tre minuter, resa sig upp för att sedan ligga hjälplös i två minuter till - under tiden sitter motståndaren och undrar varför alla grepp slagg och sparkar inte har någon effekt - sedan är det hans tur att ligga hjälplös i tre minuter... usch


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Det ser riktigt roligt ut för oss fans i alla fall men det är svårt att bli upphetsade efter don king spelet, det var verkligen inte bra... Wrestlingspel jag har testat har också varit skrattretande dåliga - om man inte gillar att sitta hjälplös i tre minuter, resa sig upp för att sedan ligga hjälplös i två minuter till - under tiden sitter motståndaren och undrar varför alla grepp slagg och sparkar inte har någon effekt - sedan är det hans tur att ligga hjälplös i tre minuter... usch

Vilket wrestlingspel har du spelat.
själv tycker vi wrestlingspel slår alla fightingspel flera gånger om mer avancerat och mer variation och underhållning.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

MMA måste ju vara bland det svåraste sportspelen att göra ett bra spel av. BJJ:n på mattan är ju helt annorlunda jämtemot stående slugfest. Hoppas man får göra en egen gubbe bara.

Medlem

Det senaste "bra" wrestling spelet är ju typ det till 8-bit Nintendo


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Inaktiv

"THQ har gått och skaffat sig licensen till Ultimate Fighting Championship - en av de mest våldsammaste kampsportsmästerskapen i världen - vilket snart resulterar i UFC 2009 Undisputed."

Haha tillåt mig att skratta

Inaktiv

Detta spelet kanske inte blir 5/5 och fantastiskt, men jag längtar ändå efter att få slå sönder min kompis över xbox live:)

off topic: någon som vet när figh night round 4 kommer?:)

Medlem

"- en av de mest våldsammaste kampsportsmästerskapen i världen -"

Och ändå har sporten(inte spektaklet, sporten.) mindre allvarliga skador än tillexempel fotboll och ishockey. Mindre fördomar plx, MMA har redan för mycket sånt.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Flakmonkey
Skrivet av Kartraith:

"- en av de mest våldsammaste kampsportsmästerskapen i världen -"

Och ändå har sporten(inte spektaklet, sporten.) mindre allvarliga skador än tillexempel fotboll och ishockey. Mindre fördomar plx, MMA har redan för mycket sånt.

Så fotboll är våldsammare för att det är mer skador? Tycker man får skilja på våldsamt och "farligt". Har själv varit på MMA-galor så jag vet att sporten inte är lika farlig som många vill utmåla den till att vara (även om jag inte utövar den själv). Däremot känns det bara löjligt att påstå att den inte är våldsam, ja det är en sport och ja kampsport kan vara i det närmaste en konstform, men det innebär inte att sporten för den sakens skull inte är våldsam. Det handlar trots allt om att besegra sin motståndare med våld, sen kan man kalla det för teknik eller vad man vill.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Vilket wrestlingspel har du spelat.
själv tycker vi wrestlingspel slår alla fightingspel flera gånger om mer avancerat och mer variation och underhållning.

Jag har spelat några av de senare, raw hette något om jag inte minns fel. Det skulle som du säger gå att göra en massa saker i spelet men efter några matcher med exakt samma sak lade vi ner att spela detta spel. För alltid.

"Så, nu är det din tur att slå i tre minuter medans jag ligger ner"

Athlon - word!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Kartraith:

"- en av de mest våldsammaste kampsportsmästerskapen i världen -"

Och ändå har sporten(inte spektaklet, sporten.) mindre allvarliga skador än tillexempel fotboll och ishockey. Mindre fördomar plx, MMA har redan för mycket sånt.

Så fotboll är våldsammare för att det är mer skador? Tycker man får skilja på våldsamt och "farligt". Har själv varit på MMA-galor så jag vet att sporten inte är lika farlig som många vill utmåla den till att vara (även om jag inte utövar den själv). Däremot känns det bara löjligt att påstå att den inte är våldsam, ja det är en sport och ja kampsport kan vara i det närmaste en konstform, men det innebär inte att sporten för den sakens skull inte är våldsam. Det handlar trots allt om att besegra sin motståndare med våld, sen kan man kalla det för teknik eller vad man vill.

Jag tycker att ni båda har en poäng, vi behöver ett annat ord än våld för att illustrera "våldsamheter" på ett "ovåldsamt" sätt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Om man känner sig tvungen att lägga till "våldsam" när man snackar om ett spel om kampsport kan man göra detsamma om boxningsspel tillexempel.


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

För oss irl mma-utövare är detta spelet nog ett måste

Hoppas på samma känsla som i Fight Night spelen. Jag hoppas att det finns et stoooooort utbud av vad man kan göra både stående och liggande. Hoppas även att det finns stora utrymmen när man clinchar, samt något som ger fördel mot buren osv.

Ett spel som detta kan slå oerhört stort ifall de lyckas balansera slag, sparkar, grappling med varandra.

mma-scenen är stor och växer så det knakar..... spelet ligger helt rätt i tiden.

gissar på att en hel serie mma-spel kommer ut.

Medlem
Skrivet av Efraim:

För oss irl mma-utövare är detta spelet nog ett måste

Nej, nej - det är ju vi som inte får slåss som behöver avreagera oss.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Trailern illustrerar UFC 86 Jackson vs Griffin. Satan vilken bra match det var

Längtar till spelet nu.

Medlem

hmm jag har tipsat fz tva ggr om denna trailer och dom sket i det, forst tre veckor senare kommer dom med nyheten och ingen tipstack
fy pa er

Medlem

wow du visste det gud vad duktig du "inte" vem fan vet inte det. vet du vad pride är och cage fighting. och plus MMA och UFC har ungefär samma regler men vissa är olika så kom tillbacka när du vet nåt pöjk


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

va tusan dillar du om?

mma och ufc är 2 helt olika saker.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

mma ar som att saga fotboll eller hockey

ufc ar ungefar som FIFA eller NFL

Medlem

jaaaaaaaaaaaaa!!!! det är väl för fan självklart eller va ufc är en tävling mma är en jävla fighting sport du gör ufc är en jäkla tävling oh mi god


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

oj jag skrev fel första gången sorry ufc är en tävling och mma en sport ledsen sa fel fel av mig =(


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

Hoppas man kan lira som Joe Son... är ju stolt medlem i Joe Son Do fanclub

Inaktiv

Matt Hughes är en personlig favorit. Han är förjävla bra i submission.

Jag undrar om de kommer skära ner på blodet för en större målgrupp - tycker inte de har visat mer än några småsår hittills.

Medlem

Frank martin är bra på submission vann över brock som vägde 120 kilo och martin 109 han gorde ett bengrep så jävla snyggt


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem
Skrivet av aron65:

Frank martin är bra på submission vann över brock som vägde 120 kilo och martin 109 han gorde ett bengrep så jävla snyggt

Frank Mir. Fd UFC HW Champ, mer än bra

Det här spelet blir det lätt som komplement till all betting och forumtrolling innan galorna


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem
Skrivet av xurraa:

Trailern illustrerar UFC 86 Jackson vs Griffin. Satan vilken bra match det var

Längtar till spelet nu.

Jag hejade på Rampage! Vart lite besviken, men det var en nice match!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

Ja MMA är ju iaf på riktigt till skillnad mot wrestling, men man undrar ju ibland om inte halva amerikanska folket fortfarande tror att det är påriktigt.

1
Skriv svar