Big Beach Sports

Robot
Big Beach Sports

Med naturligt välvattnade gräsmattor och en odrägligt blyg sol borde en samling strandspel göra succé i vardagsrummen. Frågan är om Big Beach Sports är det perfekta sättet att slippa sand mellan tårna.

#nintendo, #wii-sports-resort, #thq, #wii-sports


Medlem
Big Beach Sports - ett nytt Wii Sports?

I'll pass on this one.

MFC
Medlem

haha, YACGFW.. Yet another crappy game for Wii

Tack för att ni hjälper oss sålla bland guldkornen. Nintendo borde kunna ställa krav på hur bra spelen till Wii är.. detta sabbar ju Nintendo mer än utvecklarna som bara lär kränga mer skitspel.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Det var ju synd=< , men det var en bra recension:up:


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

MFC
Medlem

Orkar inte editera mitt inlägg men.... THQ?.. Why am I not surprised, skitutvecklare skulle jag vilja säga. Nåja, återigen nintendo som får börja jobba på att förbättra sitt anseende snart om man inte ska bli känd som konsolltillverkaren med flest sämst spel till sin konsoll..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Det är väl inte konstigt att 3:e partsspelen inte säljer så bra till Wii om det bara är Nintendo som gör bra spel. Fast THQ har väl aldrig gjort någon glad ändå. Ge oss mer i still med RE4, det GÅR att göra bra spel om man bara lägger manken till. =P

Medlem
Skrivet av MFC:

Orkar inte editera mitt inlägg men.... THQ?.. Why am I not surprised, skitutvecklare skulle jag vilja säga. Nåja, återigen nintendo som får börja jobba på att förbättra sitt anseende snart om man inte ska bli känd som konsolltillverkaren med flest sämst spel till sin konsoll..

Tror det finns fler skitspel till exempelvis PS2 och 360 än Wii. Men snart ligger väl Wii på topplistan

Medlem

Det finns helt klart fler skitspel till PS2 och 360 - men å andra sidan har dom också fler BRA spel än det finns Wii konsoller. =P

Och, ja... jag överdrev.


signatur
Medlem
Medlem

Så tråkigt o bara läsa skit om Wii, ja skitbetyg är va typ alla Wii spel får, o de förtjänar det nog oxå men.

Ska nog packa ner min Wii i kartongen, den står bara o dammar.

1
Skriv svar