Fler tvehövdade kreatur än någonsin

Robot
Fler tvehövdade kreatur än någonsin
Medlem
Fler tvehövdade kreatur än någonsin

Man får nästan gåshud...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

fue
Medlem

förstår inte hypen...

Medlem

Det ser sjukt roligt ut, längtar som fan..

Medlem

Riktigt bra Trailer måste jag säga!

Medlem

Ska lätt kirra

Medlem

OjojOJ!
ser nästan för roligt ut för att vara sant.

Medlem

Ska nog allt bli roligt

Medlem

undrar om man får bygga stridsvagnarna och de sakerna med?


signatur

Rädda träden, ät en bäver!

Inaktiv

Hoppas det blir mer "interaktivt" än Black & White...
Särdragen verkar coola tho, slåss man mycket bankar de skiten ur sig själva med hehe

Avstängd

För varje trailer och nyhet som kommer så verkar det bara bättre.

Inaktiv

helt fel spel, gud skapade oss och inget annat...det här stämmer inte alls med bibeln

vill ha spelet...NUUU inte om ett par månader

Medlem

Fattar inte vad som ser roligt ut =/
Ser mer ut som ett spel för 5 åringar


signatur

The King is Back

Medlem

Verkar roligare och roligare hela tiden. Kommer att tvingas gömma datorn från hustrun, redan nu sitter hon med char generator och bygger de mest hårresande kreationer.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Jag fick lite liftarens guide till galaxen vibbar av narrator rösten, inte lika lyckat gjort men det påminde om det till viss del. Ser verkligen framemot detta spel.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

förstår inte hypen...

Samma här. Förstår inte det roliga i Spore ärligt talat... "woopedefucking-do jag kan göra mina egna varelser som sen gör samma saker i dom 5 olika stegen om och om igen" *gäsp*

1
Skriv svar