Too Human-demo ute

Robot
Medlem
Too Human-demo ute

Tyvärr känns det väldigt stelt :/ Och den otroligt dåliga designen/layouten på interfacet gör ju inte saken bättre.

Medlem

Fan va coolt!


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Tyckte det var helt okej faktiskt! Kan nog bli skoj i co-op..


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Blir att testa detta. Har inte läst så mycket om det, men det ska tydligen ha varit under utveckling rätt länge va? Så det kan väl inte vara helt kasst.

Medlem

Verkar lovande, men hoppas dom snabbar upp interfacenavigerandet o skalar ner HUD:en lite.

Som det var nu så var det vääldigt segt o drygt o gå in i inventoryt för o kolla looten, och HUD:en tog up 1/4 del av skärmen kändes det nästan som.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Otroligt stelt, fult och laggigt.
UI:n kunde likagärna vara på ett främmande språk eftersom man ändå inte fattar ett dyft.
En dålig DMC kopia änsålänge.

Medlem

gick ju inte alls att testa när man bara hade silver membership.. la till gold direkt, men det fattade inte too human demon, så ingen nerladdning där inte... :/

Medlem

Var väldigt dåligt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av kotti:

gick ju inte alls att testa när man bara hade silver membership.. la till gold direkt, men det fattade inte too human demon, så ingen nerladdning där inte... :/

Man har väl aldrig kunnat ladda ner saker med silvermedlemskap?

Anyhoo, spelet verkar vara otroligt tråkigt så jag orkar inte ens testa det.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av kotti:

gick ju inte alls att testa när man bara hade silver membership.. la till gold direkt, men det fattade inte too human demon, så ingen nerladdning där inte... :/

Man har väl aldrig kunnat ladda ner saker med silvermedlemskap?

Jo men du kan inte lira online.


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av kotti:

gick ju inte alls att testa när man bara hade silver membership.. la till gold direkt, men det fattade inte too human demon, så ingen nerladdning där inte... :/

Man har väl aldrig kunnat ladda ner saker med silvermedlemskap?

Anyhoo, spelet verkar vara otroligt tråkigt så jag orkar inte ens testa det.

En vecka senare än med Gold ja, och sånahär 48-timmars gratisgold man får med vissa spel, funkar endast att spela med, inte tanka guldsaker i marketplace.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

ballt det va inte så väntat direkt

Medlem

Citerar FZ "Gratis nedladdning" är det väl ändå inte då man måste betala för guldmedlemskap...jaja till topic så är spelet inget att hänga i julgranen, inget djup och stela animationer och handlingen är under all kritik, men det är som sagt ett demo. De kanske kan förbättra spelet tills release.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

var lite stelt, och kontrollerna kändes väldigt klumpiga, samt att miljöerna är väldigt stora, vilket vore en väldigt bra sak om dom hade en sprint funktion för det känns som att man går i slow motion, ett väldigt lovande spel som dras ner utav små fel känns det som, riktigt synd.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Inaktiv

jag tyckte det var skoj...tog drygt en timme att spela demot för mig

Medlem
Skrivet av redmac:

Citerar FZ "Gratis nedladdning" är det väl ändå inte då man måste betala för guldmedlemskap...

Fixed!

Medlem

jag älskar den här hemsidan

Medlem

jag tyckte det va helt ok! Rätt så bra story, välarbetat!
Närstríd va lite segt, svårt att få något vettigt gjort när 5 fienden slår en samtidigt och när vissa fiender skjuter raketer som landar lite runtom. (känns som alla fiender enbart går på spelaren, inte på gubbarna som följer med).
Pistolerna funkade hyggligt, svårt att hinna med i vändningarna eftersom kameran va så seg när man roterade runt (fanns flera kamerainställningar, kanske inte hade den rätta?). Online skulle jag nog kunna tänka mig att det är rätt så bra med en balanserad grupp!

Rolig idé om cyberspace dock! Komplimanger till silicon knights :)!

Inaktiv

Hur är spelet nitscheanskt?

Inaktiv

Jag tyckte att det var rätt underhållande. Styrningen var dock lite mysko


signatur

War never changes.

Medlem

Lovande.. men styrningen är som sagt lite off, man har inte direkt kontroll på allt hela tiden...
I co-op med sköna polare kan det nog bli skoj, men det kändes inte riktigt så grymt som man hade hoppats.

1
Skriv svar