Jumpgate-betan kickar i gång

Medlem
Jumpgate-betan kickar i gång

Nice, postat ansökan, bara att hoppas då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

vad är det för dxdiag- fil de vill ha?


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Skriv dxdiag i körfältet och tryck Enter, sedan när den läst in all information så väljer du "Spara all information..." och sedan sparar du den som .xml istället för .txt


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

trevligt, hoppas man blir indragen

Medlem

Hoppas hoppas...

Medlem

Bra att det ens fungerar att registrera sig. Så fort jag klickar på Submit så går den tillbaka och man ser en liten röd "1" vid första rutan och inget mera. Smidigt!
Har kollat 10 gånger, allting stämmer ....

Medlem

wow ser ut som sidan är en rip off av eve.... lol får tita på bilder eller komma in i beta för att säga om spelet e de oxo

Medlem
Skrivet av Petah:

Bra att det ens fungerar att registrera sig. Så fort jag klickar på Submit så går den tillbaka och man ser en liten röd "1" vid första rutan och inget mera. Smidigt!
Har kollat 10 gånger, allting stämmer ....

Är du över 18 år? Det är nämligen åldergräns på det.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Petah:

Bra att det ens fungerar att registrera sig. Så fort jag klickar på Submit så går den tillbaka och man ser en liten röd "1" vid första rutan och inget mera. Smidigt!
Har kollat 10 gånger, allting stämmer ....

Får samma jag med.

Inaktiv

Får se om man kommer med. Verkar vara ett lovande spel så kan vara roligt att hjälpa till.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

registreringen funkar inte?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Petah:

Bra att det ens fungerar att registrera sig. Så fort jag klickar på Submit så går den tillbaka och man ser en liten röd "1" vid första rutan och inget mera. Smidigt!
Har kollat 10 gånger, allting stämmer ....

Samma sak för mig. Till slut provade jag registrera genom codemasters.com. Inget felmeddelande, men har dock väntat på aktiveringsmailet i tre timmar nu.

Medlem

Vill ha ett nytt sci-fi-spel där man kan puttra runt i rymden, men inte månadsavgift... :/

Medlem
Skrivet av Petah:

Bra att det ens fungerar att registrera sig. Så fort jag klickar på Submit så går den tillbaka och man ser en liten röd "1" vid första rutan och inget mera. Smidigt!
Har kollat 10 gånger, allting stämmer ....

Samma här

Medlem

Samma här :\


signatur

Retro.

Medlem

Samma problem här med, står bara en röd 1a inget mer händer.

Inaktiv

Vet någon om det är någon månads avgift på de här spelet?

Medlem

Månadsavgift: Ja.

Här gick det att registrera sig perfekt, vad har ni för browser? Jag har Firefox 2.0...

Medlem

Röd etta här med. Hmm, verkar intressant detta! Twitch baserad fighting.. Gief FreeSpace MMORPG!

Medlem

Registrerat mig med Codemastar acc och det fungerar bra.

Medlem

Reggad och klar med Opera 9.5


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Oreggad och ofärdig med opera 9.5


signatur

Retro.

Medlem

samma här, går inte att regga bara en röd 1a och inget mer

Medlem

Ni som har problem. Det är era epostadresser som är problemen. Testa att logga in med epostadress istället för användarnamn vid inloggningen.

Medlem

Jag tror också att ni som har problem redan har ett gammalt acct på codemasters. Använd er epostadress som login och antingen be om ett nytt pass eller gissa!

Medlem

Felet är ju att alla mmo;s känns så B efter att man spelat mycket wow. Inte för att wow är svinbra spel, men för att wow är bättre än de andra.

Medlem

Regristerat och klart! nu är det bara och vänta, om detta är någonting liknande Freespace eller Wing Commander så kommer jag älska det. Blir det Freelancer så kommer jag hata det

Medlem
Skrivet av xhosa:

Felet är ju att alla mmo;s känns så B efter att man spelat mycket wow. Inte för att wow är svinbra spel, men för att wow är bättre än de andra.

Bättre än de andra? Tja wow kanske är det som spelas mest, men det är knappast bättre än de andra


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Regristerat och klart! nu är det bara och vänta, om detta är någonting liknande Freespace eller Wing Commander så kommer jag älska det. Blir det Freelancer så kommer jag hata det

Ska vara någon blandning av eve, freelancer och wingcommander, typ. Iaf enligt de som testade det på något event för ett halvår..

12
Skriv svar