Ny Battlefield 2-patch på gång

Robot
Medlem
Ny Battlefield 2-patch på gång

Gött!

Medlem

Nice...installerade bf2 i förrgår igen ^^

Medlem

Då var inte ryktena helt osanna jag visste det!! wooohoo

Medlem

Mycket bra:) fett länge sen det kom en patch till detta spel


signatur

cags

Medlem

WTF?! Nä nu snöar det väll i helvetet!!!
Bra att dom släpper en ny patch!
Dock så kommer dom säkert inte fixa så många buggar som behövs :\


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Det var dramatiska nyheter, då kanske man skulle ta och testa spelet igen. Har inte startat det sedan oktober -06

Inaktiv

Nahhh får se om jag orkar installera igen. Men alltid gött med lite extra fix.

Medlem
FML
Medlem

Nästan så man borde damma av skivan alltså.

Inaktiv

coolt! Började just få tillbaks mitt BF2 sug >: )

Medlem

fattar inte varför dom inte låter det dö ut ist, å lägger tiden / pengarna på att fixa med de nya spelen. :\


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Project Reality > BF2

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Project Reality > BF2

Project Reality = BF2, stupid.

Försök spela Project Reality utan BF2


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Men patchen kommer inte ändra ett skit i PR, det var det jag menade. Så en patch i PR är mer önskvärd.

Medlem

Yeeeeeeeeeeeeeeey

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Men patchen kommer inte ändra ett skit i PR, det var det jag menade. Så en patch i PR är mer önskvärd.

Så om patchen lägger till widescreen stöd så påverkar det inte alls PR? Det finns en hel del buggar i BF2 som behövs fixas. Men EA kommer antagligen bara släppa några community maps och lägga till ingame advertisement.

Medlem

Alla tiders, det finns en hel del buggar de kan ta hand om, och nya banor, det tackar man aldrig nej till


signatur

Retro.

Inaktiv

Jag längtar bara! senaste patchen dom släppte ut var för drygt 1 år sen, trodde aldrig dom skulle släppa ut mer. Men ska bli spännande och se

Medlem

Känns väldigt ruttet att deras säkerligen bäst säljande spel skiter dem mer eller mindre totalt i. Det är ju fortfarande med på top 10 i försäljnings listorna ibland.

Men det ska bli gött, nu kanske man inte behöver dö när man kommit 2 meter runt hörnet.

Kan de ju fixa hitboxen, fysiken, och alla andra HÄRLIGA buggar:)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Medlem

Vad alla skall vara positiva då?

Var glad att dom gör något åt spelen istället för att klaga på dittan och dattan


signatur

Supervisor Skyttegrav.se
#skyttegrav.se @ irc.quakenet.net

Medlem

BF2 har man alltid intstallerat iaf man känner för lite härlig action


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kom igen nu och patcha 1942 också. Fast det är väl bara jag som spelar det ibland fortfarande ^^

Inaktiv

hurra dom patchar när alla slutat spela den buggiga skiten. Något de skulle gjort för minst ett årsen.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Började lira BF2 igen för någon vecka sen efter ett långt vänsterprassel med BF2142.

Alltså, vad är alla dessa spelförstörande buggar som folk snackar om? En och annan disconnect och alt-tab hänger ofta spelet, men annars har jag inte stött på någon allvarlig exploit på sistone. Googlade fram en video men där visades typ osynliga stenar och relativt obetydliga saker.

Buggen där gubben blinkar till längst upp när man börjar klättra på en stege är iofs lite störig.

Medlem
Skrivet av MiXiE:

hurra dom patchar när alla slutat spela den buggiga skiten. Något de skulle gjort för minst ett årsen.

Jag och ett gäng tusen till spelar fortfarande BF2... Jag har kört BF2 sedan release och visst, en hel del märkligheter har det varit, med dessa patchar och en hel del buggar...

Men jag har inga problem med spelet idag och jag upplever det inte alls buggigt dessutom är det fortfarande svinkul...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

Fy fasiken vad gött. Hoppas de nya kartorna dock är lite bättre än Highway Tampa.
Men som hardcorefans av BF2 så är man ju minst sagt skitglad att de fortfarande pysslar om detta underbara spel.

Kan heller inte riktigt förstå detta med en massa buggar?! Spelet funkar ju utmärkt och det kanske bara handlar om skillz?;)

Inaktiv

hoj hoj, trodde ibte det skulle komma någe mer till detta spel, men ska bli kul.

Medlem

Hoppas det blir roliga banor

12
Skriv svar