Metal Gear Solid 4-tävlingen avgjord

Medlem
Skrivet av bMess:

Kul att det bara är 1 av 6 som enligt sin profilsida har ett PS3.

Speciellt roligt, då säkertligen en och annan av dessa herrar lär handla en konsoll nu.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Tycker att man måste vara någorlunda aktiv på forumet för att få tävla, när 3 utav 5 vinnare inte har postat ett enda inlägg känns det som något är fel.

Tycker det borde vara 18års gräns på att ens få besöka sidan -- det vorde allra bäst.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Sipmo:

Grattis

Skrivet av Zelaxe:

Tycker att man måste vara någorlunda aktiv på forumet för att få tävla, när 3 utav 5 vinnare inte har postat ett enda inlägg känns det som något är fel.

Det är väl rätt snarare, forumet får flera medlemmar.

Dock inaktiva, och såna finns det ingen mening för aktiva medlemmar att ha.

För fz är det bra i marknadsförings syfte.

Jag hade clank som förslag, nice gadgets och skön humor

Medlem

Reidar från Rederiet räckte inte heller.

Inaktiv

Jag försökte med ett lite mer seriöst förslag,
Vilket var att visa Liquid Snakes history. Antingen vart det gick snett för honom eller typ han kämpar mot The Patriots.

För det hade varit roligt att spela lite mer Bad Guy, kanske t o m få styra en Metal Gear.
Blir jobbigt att alltid spela den blåögda idioten som blir lurad hit o dit.

Medlem

Skulle vara kul att få läsa vinnarnas argument. Vill veta om det är skämt texter eller allvarliga texter som vinner på FZ.se

Medlem

jehuty: Dom lottas säkerligen fram. Det får FZ iofs nog inte säga rakt ut. Dom har ju endast sista-frågan för att komma förbi lotterilagen.

Redaktör

Nej, vi lottar inte. Men nu sitter vi på Dreamhack, jag valde att inte pubba vinnarnas fritextsvar eftersom jag har en hel del annat att pyssla med.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Nej, vi lottar inte. Men nu sitter vi på Dreamhack, jag valde att inte pubba vinnarnas fritextsvar eftersom jag har en hel del annat att pyssla med.

Tror dock inte det hade tagit så mycket av din tid så det finns nog en annan anledning till det.

Medlem
Skrivet av bMess:

Kul att det bara är 1 av 6 som enligt sin profilsida har ett PS3.

Jag hade dock köpt ett PS3 om jag vunnit

Redaktör
Skrivet av MillionStylez:

Tror dock inte det hade tagit så mycket av din tid så det finns nog en annan anledning till det.

Kul det här med tävlingar. Spelar ingen roll hur vi beter oss, vad vi redovisar eller vad som finns i prispotten - alltid är det nån som ska uttrycka sitt missnöje...


signatur
Medlem

Tompa: Var glad att du inte jobbar på tivoli eller liknande. Där blir det många sura miner.

Medlem

Det vore ju iaf lite roligare om ett av kraven för att delta var att man faktiskt varit registrerad medlem i en månad eller två och varit inloggad minst 4-8 gånger under den perioden fram till tävlingens startdatum.

Personligen tycker jag det är ointressant att veta motiveringarna när det är flera som vinner samma sak.

Medlem

grattis till vinnarna, hade varit kul att få läsa utslagsfrågan, som vi brukar få göra


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MillionStylez:

Tror dock inte det hade tagit så mycket av din tid så det finns nog en annan anledning till det.

Kul det här med tävlingar. Spelar ingen roll hur vi beter oss, vad vi redovisar eller vad som finns i prispotten - alltid är det nån som ska uttrycka sitt missnöje...

Ja, så varför bry sig?


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem

Gratulerar, Trodde dock att Bert Karlsson skulle vara mer uppskattad som nästa snake men ack så fel


signatur

JagBlevAlltidHämtadSistPåDagis

Medlem

Detta spel bör alla som har ps3 köpa. Det är ett av de bästa spelen jag provat

12
Skriv svar