Lionhead visar Fable 2

Medlem

Trevligt. Co-Op på samma burk låter dessutom helt rätt vad gäller ett RPG


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av skogsturken:

Ni frågade om PC men glömde bort PS3, GG ni är fan riktigt dåliga.

Du har ju redan fått svar (Lionhead ägs av Microsoft), så jag behöver inte tala om att du kanske bör tänka dig för innan du börjar kasta ovett omkring dig...

Hur ska jag kunna veta det? Det är väl därför jag läste nyheten för att få veta mer om ämnet, om ni bara täcker halva innehållet så är det ändå ni som har misslyckats.

Redaktör

Du kan ju testa att läsa artikeln som nyheten handlar om innan du sågar vår prestation...


signatur
Medlem

Ja precis, det står ju klart och tydligt i artikeln om man inte visste det sedan tidigare, att Lionhead ägs av Microsoft. Vilket gnäll..

Inaktiv

Mata inte trollen...

Bra skriven artikel i ett schysst utförande. Molneyux nackdel är att han hypar element i spelen som inte klarar sig till spelet går guld. I Halo eller GTA hypas ju egentligen mest världen och spelidén medan ex. Fables olika features som skulle göra det "så" unikt ständigt låg i fokus. Men han är mer ödmjuk nu, vilket är skönt att se.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Bra förtitt!

Jag gillar Molyneux och hans spel, trots att han överhypar dom.
Ser verkligen fram emot Fable 2.


signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Medlem
Skrivet av Wingu:

Jag hoppas bara på att gubben man spelar inte blir gråhårig efter 1h speltid.

Ja i fable 1 så blir man uråldrig på några timmar tycker jag är jobbigt.

Inaktiv

Tycker han gör intressanta spel, med mycket intressanta idéer, även om han inte alltid lyckas så bra. Det känns som en del av spelen är lite av experiment. Och visst är han lite väl glad i hågen när han pratar om sina spel, å andra sidan är det något han vart med och skapat.

Populous är ett fruktansvärt bra spel.

Hursomhelst en av de bättre artiklarna på FZ på länge. Mucho cred.

Medlem

Jag tycker det är trevligt att han har entusiasm också, det är alltid kul då man ser sådana människor såvida det inte blir superkrystat, även om det sen kanske inte slår igenom. Ärligt talat, tror man blint på allt man läser eller hör så är det nog dags att att öppna ögonen och öronen. Visst har han inverkan på spelet, men som han säger finns det 200 andra där som kan prestera bra eller dåligt. Men vi brukar väl göra det enkelt för oss och välja ut en galjonsfigur som sticker ut.

det som Fable föll på för mig var att det var mycket lovande men slutade innan man blivit varm i kläderna. Om de bättrat på de bristerna så kan det ju inte annat än bli ett bra spel i mina ögon.

Inaktiv
Skrivet av Tompa:

Du kan ju testa att läsa artikeln som nyheten handlar om innan du sågar vår prestation...

Det har ni ändrat efteråt!

Medlem

Just ja glömde säga att det var en fett bra recension


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Inaktiv

Spelhyparnas Konung.... inte ett av hans spel har någonsin uppfyllt mina förväntingnar. Nu vet jag bättre och tänker inte köpa det från början.

Inaktiv

längtar!


signatur

// I like my coffee black just like my metal.

Inaktiv
Skrivet av Esco:

Spelhyparnas Konung.... inte ett av hans spel har någonsin uppfyllt mina förväntingnar. Nu vet jag bättre och tänker inte köpa det från början.

Det där förstår jag inte alls, hur "hypar" han sina egna spel? Det är ett missbruk av termen, "hype" skapas av media och allmänheten, att han talar i klart positiva termer om hans egna produkt är väll rätt logiskt.

Om man läser vad du skrivit så låter det som du baserat dina tidigare köp på vad han har sagt, och det vore ju isåfall väldigt naivt.

Medlem

Tack för en bra och intressant artikel, intervjun var kanon om än lite kort pga tidsbegränsningen. Den mannen hade jag gärna hört mer ifrån.


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem

som wectro sa kan inte säga det bättre skälv

123
Skriv svar