Playstation hittar inte hem i sommar

Medlem

FFS


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

Home är mera ett socialt MMO än något annat, där du kommer kunna göra en hel del saker och framför allt vara social. Kan nog däremot vara lite skrämmande för inbitna gamers efter som vi inte vet riktigt vad social är

Inaktiv

tråkigt när allt blir uppskjutet hela tiden men å andra sidan så kommer jag ha fullt upp med GTA IV sen ska man ju på semester så det spelar väl ingen större roll

Inaktiv

Tänker personligen vänta tills God of War 3, Final Fantasy XIII och Home finns innan jag köper PS3... och då kan man ju lika gärna vänta på att Dual Shock 3 släpps med konsolerna, och att "PSThree" kommit ut så man slipper ha en toaster i vardagsrummet (men en lite mindre toaster?)

Men å andra sidan så kanske jag har råd med en HDTV då. :S

Edit. När jag kommer att tänka på det ägde jag inte en PS2 försän PStwo kom ut, så det blir väl samma historia igen. Jag sitter med mitt förra-generationens-tv-spel och spelar gamla spel medans brorsan sitter med sprillans ny konsol utan bra spel (enligt min smak.)

Medlem
Skrivet av Pumpa:

Ge mig Little Big Planet! istället

Håller med dig, träffa vänner och umgås med div. aktiviteter kan och föredrar jag att göra utanför min ps3.

Inaktiv

Home tycks ju onekligen vara viktigt för många med PS3, men man undrar ju lite om Sony tagit sig vatten över huvudet med projektet. Men är Home något som säljer konsoler? Tveksamt. Bättre att paketera in liknande funktioner i ett spel istället. Som LBP exempelvis. Stora säljarna för PS3 lär bli deras gamla exklusiva franchises iaf. MGS och FFXIII.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Dom kanske tar sig lite vatten över huvudet med hela projektet och gör det alldeles för stort... jaja tills det släpps nu så hinner jag fixa en PS3 iaf

Inaktiv

Sony är lama! Allt de gör nu är skadekontroll och försöker hålla skutan seglande genom falska förhoppningar till fansen.

Medlem
Skrivet av viktorelius:

Sony är lama! Allt de gör nu är skadekontroll och försöker hålla skutan seglande genom falska förhoppningar till fansen.

delar inte din uppfattning, sugen på att dela med dig av nån form av fakta?

Medlem

Det är ju självklart att det inte kommer vara maffigt i början!
Det släpps och så kommer det uppdateringar med nya grejer och kläder och lägenheter och allting. Just nu säger dom att man kan spela biljard, nått arkadspel och bowling. Om man kollar i en av trailerna så ser man en snubbe stå framför en massa skyltar där det står : Soccer, Basket och Soccer penalty.


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Medlem

Anar jag en ps3 version av second life?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

12
Skriv svar