Se nya Playstation Store i aktion

Robot
Medlem
Se nya Playstation Store i aktion

Varför kolla en video när det vart släppt i förrgår?

Btw, vad är det för idioter som tycker att den förra var svårnavigerad? WTF!?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Skulle vara mera intressant att veta hur stor skillnad det var mellan amerikanska och europeiska versionen av PS Store, läste att det är en enorm skillnad ( EU har inte preview osv ).

Medlem
Skrivet av Petah:

Skulle vara mera intressant att veta hur stor skillnad det var mellan amerikanska och europeiska versionen av PS Store, läste att det är en enorm skillnad ( EU har inte preview osv ).

Gör ett US konto och kolla själv, de har grymt mycke bättre menyval.

Ska jag säga vad jag tycker så, visst är det bättre att ha det som en del av XMB men för övrigt så har de ju bara flyttat menyerna från top till left? Samma kassa uppbyggnad och preview finns inte ens..
Så, förutom att menyerna nu är till vänster, kan nån säga vad som är skillnaden?

Inaktiv

Den förra var svårnavigerad. Svårt att hitta grejjer, ingen bra katalogstruktur, men det är ingen förbättring med nya butiken. Den är mycket bättre i USAs PS Store t ex.

Att det ens är olika från butik till butik är ju dåligt bara det. (eftersom sony tvingar en att besöka flera butiker när dom är så slöa med att släppa nya grejjer i EU.)

Medlem

den förra va bättre imo

Medlem

Jag tycker det är betydligt bättre nu. Snabbt och snyggt och lätt navigerat. Men jag kan hålla med om att det är konstigt att det ska skilja sig mellan de olika PSN stores...konstigt imo.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det som suger är att vissa demos har inte ens släppts till EU store, jag stör mig så förbannat på det att man måste hålla på å datta med 2olika konto för att få demos och annat trams var ju samma sak med 360 också i us allt kom först.

Medlem

Det bästa de gjort är ju att använda samma sorts framåt/bakåtnavigering som resten av menyerna...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Hur gör man ett US konto? ^^

Medlem

löjligt med två stores... hur tänker de?


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Skrivet av SEC_Preacher:

Hur gör man ett US konto? ^^

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=26541


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Tycker den nya är bra mycket bättre.

Medlem
Skrivet av zilke:

löjligt med två stores... hur tänker de?

Tre om jag får be. Glöm inte Japan.
Av den lilla Japanska jag fattar så har även den en egen layout.

Men jag tycker att den nya storen är bra mycket bättre än den förra. Går grymt mycket snabbare att backa tillbaka till föregående sidor bl.a.
Samt att man har bättre överblick på det hela.
Inte för att den förra var direkt svårnavigerad men den nya känns bättre.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Först å främst så tycker jag absolut inte den gamla var svår navigerad sen så tycker jag denna nya layouten helt klart är snyggare men den verkar ju jäkligt slö. När bilderna ska laddas upp till höger så tar det allt en stund, dom laddas typ upp en åt gången och jag vet att det inte är min uppkoppling det är fel på. Sony har tydligen en del saker att jobba på. Fan va jag skriver fel hela tiden idag då

Medlem

Den nya hade varit bra, om det inte vore för den extremt låga hastigheten den verkar medföra. Skulle ta ner en demo, efter c:a en timme så hade jag fått ner 21% på en 500MB demo, med helt obelastad 24Mbit-lina förutom PS3:an.

Skrivet av Lootskin:

Varför kolla en video när det vart släppt i förrgår?

Btw, vad är det för idioter som tycker att den förra var svårnavigerad? WTF!?

De kanske vill visa upp funktionen för de personer som ännu inte köpt en playstation 3 ! ? (marknadsföra sin produkt så att säga ) bara en fundering ... men vad vet jag


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

1
Skriv svar