Tom Clancy's H.A.W.X. tillkännagivet
Haha, piloten såg ut som master chief!
I övrigt så verkar det vara en ball idé, får hoppas att dom får till bra styrning som funkar med handkontroll, har lirat några andra flygspel på konsol men dom har känts lite stela.
Menar du hjälmen? Det är en ny leksak som jänkarna har gjort till flygplanet F-35 som inte har en traditionell HUD-glas-skiva rakt framför piloten där all viktig information projektieras upp, utan nu får man all information i hjälmen istället.
Ahhh, grymt men fan det finns fåå modern combat simulatorer idag, vore fräckt med en snygg simulator... dock är det ju 100% säkert att eftersom spelet är till konsol att det absoult är arcade.. vore omöjligt o göra en FlightSIM te console.
IL2 sturmo skaparna borde ge sig på modern combat efter nästa battle of britain ^^
Strike Commander remake?
http://www.mobygames.com/game/strike-commander
Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%
Tom Clancy's som märke har fanimej gjort ett gott namn för sig (no pun intended) på senare tid. Alltid lagom blandning av realism och arkad i överlag välgjorda spel.
</plant>
Skojar du? Jag kom ihåg när Tom Clancy stog för kvalité och de bästa strids-sim som fanns på PC. Nu är det bara leksaker med stämpeln "skoj för hela familjen".
Tom Clancy's som märke har fanimej gjort ett gott namn för sig (no pun intended) på senare tid. Alltid lagom blandning av realism och arkad i överlag välgjorda spel.
</plant>
Skojar du? Jag kom ihåg när Tom Clancy stog för kvalité och de bästa strids-sim som fanns på PC. Nu är det bara leksaker med stämpeln "skoj för hela familjen".
Får nog hålla med där, det är fan inte kvalitét dom skickar ut längre utan arkadsmörja för dom obildade. ^^
</plant>
Får nog hålla med där, det är fan inte kvalitét dom skickar ut längre utan arkadsmörja för dom obildade. ^^
tack! kan bara instämma och sörja över dess utveckling...
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
</plant>
tack! kan bara instämma och sörja över dess utveckling...
Word. Hittade Raven Shield på Media Markt för 49:- härom veckan. Ett hett tips för alla som inte testat det spelet än. Det enda jag egentligen saknar från det spelet är iron sights istället för crosshairs och en AI som agerar lite mer rationellt, båda egentligen en konsekvens av att spelet är gammalt.
Annars kan jag verkligen rekommendera Project Reality åt alla som äger BF2. Gammal motor där också, men modern combat är det så det sjunger om det. Red Orchestra levererar intensiva och hyfsat trovärdiga strider för infanteri och pansar, men Project Reality blandar även in flyg och vikten av förbindelser och organisation på ett väldigt bra sätt.
Fyfan vilken jävla skit, det drar allt flygsimmar står för i leran, sen när kan en SAM-missil följa efter ett flygplan som det gör i videon?
Blir nästan arg när jag ser det det spektaklet.
Att paja soldatsimmar är en sak, de kan aldrig kallas simulatorer eftersom du inte kan återskapa arbetsmiljön troget, vilket man kan i flygsimmar.
En flygsimulator SKA vara en simulator, det ska simulera ett system, det här är bara sorgligt, det är lixom hädelse på 2 nivåer...
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!
ser bra ut men det är ingen simulator
iom att det är multiplat så gissar jag på att det inte kommer att vara nå realism-sim, en sak som är säker :<