Druid - Talents och PVP

Medlem
Druid - Talents och PVP

Har nu dragit up en druid till den 47:e leveln och funderar lite på hur jag ska gå vidare i min PVP-karriär så här på slutspurten av grindandet. Jag sitter och funderar på en en 14/32/5-build med fokus på cat form men med lite björnetalents på sidan om, finns det några synpunkter på det tro?.
Hursomhelst så är det lite jobbigt i BG's för tillfället, speciellt WSG. Det känns som om det ända jag får göra är att smyga in och sno flagga när tillfället ges, annars blir man noobföklarad. Jag vill ju slåss! Får inte druider göra som de vill eller? I PVE-raids så måste man bli nåns healbitch och i PVP får man endast sitta osynlig i motståndarnas bas och vänta tills kusten är klar. Eller är det så att jag har valt fel klass helt enkelt?

Medlem

Om du vill slåss så är du helt ute och cyklar om du inte tycker om att spela ensam för i raids kommer du få heala och i wsg kommer du få vara flag carrier.


signatur
Gen
Medlem

Annars finns ju AB och AV Personligen föredrar jag AB eftersom det är mer yta, snabbare spel och ja...helt enkelt roligare. I AB kan du ju smyga runt och slica upp clothwearers utan att nån har en synpunkt på det.

1
Skriv svar