Robot
Inaktiv
PlayTV-trailer

Hmm, och detta gäller såklart kostnadsfria kanaler i Europa? Som typ... vilka kanaler finns det?

Sony får nog köpa in lite rättigheter och samarbetspartners om detta ska kunna bli intressant.

Medlem

Verkar exakt som Joost?

signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Flakmonkey
Skrivet av Aquilalore:

Hmm, och detta gäller såklart kostnadsfria kanaler i Europa? Som typ... vilka kanaler finns det?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Freeview

Vore nice att få utbudet de har i UK ^^

Här i sverige är det väl inte så många kanaler som använder freeview... SVT gör det iirc

Medlem

Antar att den där PlayTv boxen kostar någon tusenlapp.

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

riktigt nice, speciellt att se med psp på andra sidan jorden.

signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hade vi haft fler än en gratis HDkanal i sverige hade den där varit intressant.

signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ser intressant ut!

Inaktiv
Skrivet av redmac:

riktigt nice, speciellt att se med psp på andra sidan jorden.

Mmm det är riktigt "nice" med 3kb/s och streama...

signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Njae, känns som en relativt onödig tjänst IMO

Medlem

Vill ha vill ha vill ha.

signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Klarar den analogt så man kan ha till sitt comhem. Eftersom comhem har monopol på mitt antennuttag.

Inaktiv
Skrivet av mazk0:

Klarar den analogt så man kan ha till sitt comhem. Eftersom comhem har monopol på mitt antennuttag.

Com Hem och Sony har jobbat tillsammans med flera tv mottagare tidigare, så du behöver nog inte oroa dig för det tekniska.
Att inte ha en Playstation 3 är nog ett större problem.

Medlem

Så den enda skillnade från en PVR Digitalbox är det att den kan streama till en psp? Känns inte värt för min del iaf, men kanske ifall man inte har en PVR Digitalbox så kanske det kan vara något.

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Nice kul att se att det går framåt. Har velat ha en record funktion länge nu så jag kan spela in alla intressanta program som jag inte hinner se. Även skönt att kunna spola förbi reklamavbrotten

Inaktiv
Skrivet av simulacra:

Hade vi haft fler än en gratis HDkanal i sverige hade den där varit intressant.

Det finns mer än en gratis HD kanal, vad jag vet så sänder både svt och tv4 HD kanaler.

Medlem

Men tv 4 HD är inte gratis, och det är inte bara att koppla in den i ett comhem uttag som helst, freeview är DVB-T samma stadard som boxer kör, comhem som är ett kabeltv-nät kör DVB-C.

Vad den där saknar är en CI-port så man kann klämma in programkort medelst modul.

signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Det hade varit mer intressant om man kopplade boxen till nätet där det sedan verkligen fanns sjukt många kanaler att välja på från hela världen.

signatur
MFC
Medlem

det där med EPG är skitsnack.. och hm.. nä.. PS3 är inget för mig.

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

det där med EPG är skitsnack.. och hm.. nä.. PS3 är inget för mig.

ok

signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Så jag som har kabel-tv och använder en helt vanlig antennkabel till tv:n kan få alla mina kanaler både på PS3:an och PSP:n?

Medlem

Trist att Sony inte tänkte på det här vid ett tidigare tillfälle och tryckte in någon sorts av expansionsport på PS3. Jag är kritisk till externa enheter, men givetvis uppskattar jag att tillverkare kompletterar med sådan här funktionalitet allt eftersom. Hade de haft en expansionsport hade de kunnat lansera denna komponent som ett instickskort istället.... mums!

Nåväl, PlayTV kommer säkert till nytta för några därute, det tvivlar jag inte en sekund på. Och vill de kalla PS3 för mediamaskin så är det inte mer än rätt att de fortsätter expandera plattformen.

1
Skriv svar