PlayTV-trailer
Verkar exakt som Joost?
Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart
Hmm, och detta gäller såklart kostnadsfria kanaler i Europa? Som typ... vilka kanaler finns det?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Freeview
Vore nice att få utbudet de har i UK ^^
Här i sverige är det väl inte så många kanaler som använder freeview... SVT gör det iirc
Klarar den analogt så man kan ha till sitt comhem. Eftersom comhem har monopol på mitt antennuttag.
Com Hem och Sony har jobbat tillsammans med flera tv mottagare tidigare, så du behöver nog inte oroa dig för det tekniska.
Att inte ha en Playstation 3 är nog ett större problem.
Så den enda skillnade från en PVR Digitalbox är det att den kan streama till en psp? Känns inte värt för min del iaf, men kanske ifall man inte har en PVR Digitalbox så kanske det kan vara något.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Men tv 4 HD är inte gratis, och det är inte bara att koppla in den i ett comhem uttag som helst, freeview är DVB-T samma stadard som boxer kör, comhem som är ett kabeltv-nät kör DVB-C.
Vad den där saknar är en CI-port så man kann klämma in programkort medelst modul.
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!
Det hade varit mer intressant om man kopplade boxen till nätet där det sedan verkligen fanns sjukt många kanaler att välja på från hela världen.
Trist att Sony inte tänkte på det här vid ett tidigare tillfälle och tryckte in någon sorts av expansionsport på PS3. Jag är kritisk till externa enheter, men givetvis uppskattar jag att tillverkare kompletterar med sådan här funktionalitet allt eftersom. Hade de haft en expansionsport hade de kunnat lansera denna komponent som ett instickskort istället.... mums!
Nåväl, PlayTV kommer säkert till nytta för några därute, det tvivlar jag inte en sekund på. Och vill de kalla PS3 för mediamaskin så är det inte mer än rätt att de fortsätter expandera plattformen.