Warhammer Online mönstrar beta-armén

Inaktiv

Känns lite som att om man kan spela Age of Conan på sin nuvarande dator så lär man klara Krigshammaren

Medlem

Att döma ett spel som är i beta är som att döma en jacka och säga den är för kall, när dom bara satt ihop halva jackan.

Medlem

Beta skulle vara intressant att testa.
Personligen hade jag mer kul att köra WoW open beta än att köra det färdiga spelet ifråga.

Medlem
Skrivet av eCore:

Att döma ett spel som är i beta är som att döma en jacka och säga den är för kall, när dom bara satt ihop halva jackan.

Men att sälja jackan halvfärdig är snäppet värre.

Medlem
Skrivet av omgponies:

Beta skulle vara intressant att testa.
Personligen hade jag mer kul att köra WoW open beta än att köra det färdiga spelet ifråga.

Closed betan var riktigt kul. Massa saker som dom har tagit bort till Open Betan.

Medlem
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Snake-Eyes:

Floppa för att dom skjuter upp det? orsaken var ju att EA-Mythic ville finslipa spelet mer.

Jag har hört att man måste ha en bra dator för att få komma in i betan, själv är jag beta aplikant sen början men tror det är lika bra man väntar, måste fixa en ny PC först.

Ser faktiskt inte så krävande ut, jag har kört både Crysis och Call of Duty 4 med max anti-alising och max resolution på min dator och det laggade inte ett dugg men jag kom inte in i betan när jag sökte. Min burk har en 2,4 dual core athlon processor, 2 gig ram och ett 8800 gts grafikkort. Anledningen varför jag tror att det kommer floppa är eftersom det kommer finnas bättre spel när spelet väl släpps om dom nu skjuter upp det till 2009 vilket vi får hoppas att dom inte gör.

Lustigt, har varit tester där man har använt 3 grafikkort(crysis) och har fått ~25 fps average med allt på max, så du är ganska full med det.

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Snake-Eyes:

Floppa för att dom skjuter upp det? orsaken var ju att EA-Mythic ville finslipa spelet mer.

Jag har hört att man måste ha en bra dator för att få komma in i betan, själv är jag beta aplikant sen början men tror det är lika bra man väntar, måste fixa en ny PC först.

Ser faktiskt inte så krävande ut, jag har kört både Crysis och Call of Duty 4 med max anti-alising och max resolution på min dator och det laggade inte ett dugg men jag kom inte in i betan när jag sökte. Min burk har en 2,4 dual core athlon processor, 2 gig ram och ett 8800 gts grafikkort. Anledningen varför jag tror att det kommer floppa är eftersom det kommer finnas bättre spel när spelet väl släpps om dom nu skjuter upp det till 2009 vilket vi får hoppas att dom inte gör.

Lustigt, har varit tester där man har använt 3 grafikkort(crysis) och har fått ~25 fps average med allt på max, så du är ganska full med det.

Hahaha

Medlem
Skrivet av Petah:
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Snake-Eyes:

Floppa för att dom skjuter upp det? orsaken var ju att EA-Mythic ville finslipa spelet mer.

Jag har hört att man måste ha en bra dator för att få komma in i betan, själv är jag beta aplikant sen början men tror det är lika bra man väntar, måste fixa en ny PC först.

Ser faktiskt inte så krävande ut, jag har kört både Crysis och Call of Duty 4 med max anti-alising och max resolution på min dator och det laggade inte ett dugg men jag kom inte in i betan när jag sökte. Min burk har en 2,4 dual core athlon processor, 2 gig ram och ett 8800 gts grafikkort. Anledningen varför jag tror att det kommer floppa är eftersom det kommer finnas bättre spel när spelet väl släpps om dom nu skjuter upp det till 2009 vilket vi får hoppas att dom inte gör.

Lustigt, har varit tester där man har använt 3 grafikkort(crysis) och har fått ~25 fps average med allt på max, så du är ganska full med det.

Ja kör på en ännu skarpare dator och kan inte ens drömma om att maxa crysis, i call bs aswell.

Medlem

Jag kanske är lite efter. Men jag har signat mig för betan, den finns inte tillgånglig nu eller? Måste jag vänta och se om jag blir intagen eller kan man tanka den nån stans?


signatur

Gaming is a lifestyle!

Medlem
Skrivet av Naknut:

Jag kanske är lite efter. Men jag har signat mig för betan, den finns inte tillgånglig nu eller? Måste jag vänta och se om jag blir intagen eller kan man tanka den nån stans?

Du måste signa, och sen ska du bli antagen innan du får vara med och leka.

Medlem

tillåt mig att klargöra en sak gällande om NDA:N

You are allowed to discuss the parts that are specifically mentioned in Addendum A of the NDA. Addendum A is as follows:

"
Originally Posted by NDA
ADDENDUM A

1. The fact that there is an Official Warhammer Online: Age of Reckoning Beta Program.

2. The fact that you are a member of the Official Warhammer Online: Age of Reckoning Beta Program."

Jag är medlem i betan.
Geforce nvidia 8800GTS 640mbit
C2D E6850, 3000 MHz
Asus P5W DH Deluxe
2048 MB (DDR2-667 DDR2 SDRAM)

Medlem
Skrivet av Naknut:

Jag kanske är lite efter. Men jag har signat mig för betan, den finns inte tillgånglig nu eller? Måste jag vänta och se om jag blir intagen eller kan man tanka den nån stans?

Bara några tusen av alla 500 000 som signar blir uttagna. Om du har tur så får du en nyckel om någon månad. Om du har otur får du ingen alls.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv

hoppas att man blir beta testare. Vore väldigt roligt att få testa detta spel.


signatur

No weakness

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Petah:
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Snake-Eyes:

Floppa för att dom skjuter upp det? orsaken var ju att EA-Mythic ville finslipa spelet mer.

Jag har hört att man måste ha en bra dator för att få komma in i betan, själv är jag beta aplikant sen början men tror det är lika bra man väntar, måste fixa en ny PC först.

Ser faktiskt inte så krävande ut, jag har kört både Crysis och Call of Duty 4 med max anti-alising och max resolution på min dator och det laggade inte ett dugg men jag kom inte in i betan när jag sökte. Min burk har en 2,4 dual core athlon processor, 2 gig ram och ett 8800 gts grafikkort. Anledningen varför jag tror att det kommer floppa är eftersom det kommer finnas bättre spel när spelet väl släpps om dom nu skjuter upp det till 2009 vilket vi får hoppas att dom inte gör.

Lustigt, har varit tester där man har använt 3 grafikkort(crysis) och har fått ~25 fps average med allt på max, så du är ganska full med det.

Ja kör på en ännu skarpare dator och kan inte ens drömma om att maxa crysis, i call bs aswell.

Call it what you want, det enda jag sa var att det inte laggar när jag kör. Egentligen skulle jag bara skita i er idioter men jag var tvungen att spotta lite så fuck you. Somliga har inte föräldrar med pengar innanför kalsongerna så kuken ser större ut och som ger sitt barn allt det senaste. Somliga måste arbeta hårt för att få råd med en dator.

Medlem

Haha bli inte arg!


signatur

tjenare!

Medlem

En del har väl kommit in genom beta-key handouts på events osv.. (spel mässor och visningar av WAR)

Medlem
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Petah:
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Snake-Eyes:

Floppa för att dom skjuter upp det? orsaken var ju att EA-Mythic ville finslipa spelet mer.

Jag har hört att man måste ha en bra dator för att få komma in i betan, själv är jag beta aplikant sen början men tror det är lika bra man väntar, måste fixa en ny PC först.

Ser faktiskt inte så krävande ut, jag har kört både Crysis och Call of Duty 4 med max anti-alising och max resolution på min dator och det laggade inte ett dugg men jag kom inte in i betan när jag sökte. Min burk har en 2,4 dual core athlon processor, 2 gig ram och ett 8800 gts grafikkort. Anledningen varför jag tror att det kommer floppa är eftersom det kommer finnas bättre spel när spelet väl släpps om dom nu skjuter upp det till 2009 vilket vi får hoppas att dom inte gör.

Lustigt, har varit tester där man har använt 3 grafikkort(crysis) och har fått ~25 fps average med allt på max, så du är ganska full med det.

Ja kör på en ännu skarpare dator och kan inte ens drömma om att maxa crysis, i call bs aswell.

Call it what you want, det enda jag sa var att det inte laggar när jag kör. Egentligen skulle jag bara skita i er idioter men jag var tvungen att spotta lite så fuck you. Somliga har inte föräldrar med pengar innanför kalsongerna så kuken ser större ut och som ger sitt barn allt det senaste. Somliga måste arbeta hårt för att få råd med en dator.

Och somliga ser inte skillnad på 10fps och 100fps, eh?

Inaktiv

Tycker bara det är så jobbigt liksom, jag sa inget om att jag fick typ grym fps, jag sa bara att det inte laggade och genast börjar folk kalla mig för lögnare.. Börjar förstå varför det finns folk som går runt i skolor och skjuter hejvilt idag.

Edit: Jag funderar nästan på att slå igång crysis och sedan ta ett screenshot.. dock så vet jag inte hur jag ska få fram fpsen

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Tycker bara det är så jobbigt liksom, jag sa inget om att jag fick typ grym fps, jag sa bara att det inte laggade och genast börjar folk kalla mig för lögnare.. Börjar förstå varför det finns folk som går runt i skolor och skjuter hejvilt idag.

Så för att någon på internet inte håller med dig så ska du mörda folk? Dax att söka lite hjälp? Tror dom syftade på att om du kör på max resolution & max AA i Crysis med din burk så går det nog inte så fantastiskt bra dock. Inget att hetsa upp sig för.

Inaktiv
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av Guzilla:

Tycker bara det är så jobbigt liksom, jag sa inget om att jag fick typ grym fps, jag sa bara att det inte laggade och genast börjar folk kalla mig för lögnare.. Börjar förstå varför det finns folk som går runt i skolor och skjuter hejvilt idag.

Så för att någon på internet inte håller med dig så ska du mörda folk? Dax att söka lite hjälp? Tror dom syftade på att om du kör på max resolution & max AA i Crysis med din burk så går det nog inte så fantastiskt bra dock. Inget att hetsa upp sig för.

Bah, inte så jag menade men skit samma orkar inte längre.. Jag körde kanske inte max AA då, men jag körde kanske 4 eller 6 och max resolution. Jag körde dock max AA i Call of Duty 4 utan att det laggade. Hela den här debatten började pga att folk verkar tro att Warhammer ska vara mer krävande än Crysis. Viftar flaggan och tackar för mig, hej.

Medlem
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Petah:
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Snake-Eyes:

Floppa för att dom skjuter upp det? orsaken var ju att EA-Mythic ville finslipa spelet mer.

Jag har hört att man måste ha en bra dator för att få komma in i betan, själv är jag beta aplikant sen början men tror det är lika bra man väntar, måste fixa en ny PC först.

Ser faktiskt inte så krävande ut, jag har kört både Crysis och Call of Duty 4 med max anti-alising och max resolution på min dator och det laggade inte ett dugg men jag kom inte in i betan när jag sökte. Min burk har en 2,4 dual core athlon processor, 2 gig ram och ett 8800 gts grafikkort. Anledningen varför jag tror att det kommer floppa är eftersom det kommer finnas bättre spel när spelet väl släpps om dom nu skjuter upp det till 2009 vilket vi får hoppas att dom inte gör.

Lustigt, har varit tester där man har använt 3 grafikkort(crysis) och har fått ~25 fps average med allt på max, så du är ganska full med det.

Ja kör på en ännu skarpare dator och kan inte ens drömma om att maxa crysis, i call bs aswell.

Call it what you want, det enda jag sa var att det inte laggar när jag kör. Egentligen skulle jag bara skita i er idioter men jag var tvungen att spotta lite så fuck you. Somliga har inte föräldrar med pengar innanför kalsongerna så kuken ser större ut och som ger sitt barn allt det senaste. Somliga måste arbeta hårt för att få råd med en dator.

Haha take a chill pill! Roande hur du var tvungen att dra "ni är barn" kortet så här tidigt i diskussionen. Jag tänker inte spy över din ålder eller vad du gör för att tjäna in dina pengar, men du får förvänta dig att folk ifråga sätter dina påståenden.

Inaktiv

Garvar haha... Guzilla, varför måste du envisas med att ens svara på deras inlägg. Låt dem skriva och tro va dem vill. Du vet ju sanningen själv. Sen som Vargavinter skrev " inget att hetsa upp sig för "


signatur

No weakness

Medlem
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Vargavinter:
Skrivet av Guzilla:

Tycker bara det är så jobbigt liksom, jag sa inget om att jag fick typ grym fps, jag sa bara att det inte laggade och genast börjar folk kalla mig för lögnare.. Börjar förstå varför det finns folk som går runt i skolor och skjuter hejvilt idag.

Så för att någon på internet inte håller med dig så ska du mörda folk? Dax att söka lite hjälp? Tror dom syftade på att om du kör på max resolution & max AA i Crysis med din burk så går det nog inte så fantastiskt bra dock. Inget att hetsa upp sig för.

Bah, inte så jag menade men skit samma orkar inte längre.. Jag körde kanske inte max AA då, men jag körde kanske 4 eller 6 och max resolution. Jag körde dock max AA i Call of Duty 4 utan att det laggade. Hela den här debatten började pga att folk verkar tro att Warhammer ska vara mer krävande än Crysis. Viftar flaggan och tackar för mig, hej.

Warhammer kan vara mer krävande än crysis, någonsin hörttalas om dålig optimering? ;p

Medlem
Skrivet av Salinsky:

Garvar haha... Guzilla, varför måste du envisas med att ens svara på deras inlägg. Låt dem skriva och tro va dem vill. Du vet ju sanningen själv. Sen som Vargavinter skrev " inget att hetsa upp sig för "

Problemet är ju att det inte är sanningen, det kan varje person som har en skaplig dator som testat crysis intyga ;p

Inaktiv

Fan sant de..


signatur

No weakness

Medlem

signade upp för beta till det för, hmm tja läääänge sen men inte hört ett jota från dom

Medlem

Varit signat i över 1½ år om jag inte minns fel... nåväl jag håller fortfarande tummarna då jag varit på ett event men lyckades missa utdelningen av keys... lite dålig timing.

Kan ni inte dra eran "jag har bäst grafikkort och crysis kräver mer än alla era spel tillsammans" disksussion i något mer passande forum? IMHO kan man inte jämföra grafik mellan ett single player spel och ett mmo då ett mmo för det första inte kan ha lika bra grafik eftersom du ska kunna visa så många fler karaktärer på en och samma bild samtidigt än vad du gör i ett single player.

Sedan är det spelkänsla som räknas... grafik är bara överflöd egentligen imo.

Edit: beta update #6 kom igår också på följande länk [http://mythicmktg.fileburst.com/war/us/media/beta/view_permis...] och i slutet står det i princip att man kommer få spela dark elfs när de kör igång igen... för de som är i betan och undrade


signatur

osv.

Inaktiv

Även jag har väntat lite över 1 år på att komma in i beta, ser fram emot om EA kan leverera någonting annat än en snygg WoW kopia. Vill ha rejäl känsla och ser hellre ett spelsystem som liknar EVE Online istället för alla jävla "följ den röda tråden o slå ihjäl sakerna alla jagar för att bli coolare" spel.. Vill skapa mitt egna content tack.

Ska bli intressant och se sen när release kommer vad folk väljer att spela.

Medlem

Lie din länk hamnade lite fel, den här borde hamna rätt.
Klicka på "show Article" för att se hela artikeln.

Det där om att alverna är spelbara står nog i update 4 el. 5.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Sant. Copy paste felade där... och klockan var sent. får ursäkta då jag var lite upphetsad av bilderna också


signatur

osv.

123
Skriv svar