FZ-nyckelband till forumfolk
akta så nyckelbandet inte fastnar mellan tänderna xhosa!
Det är ett bra initiativ fz, keep up the good work
Vardagshjältar behövs, om dom så hjälper gamla sura tanter över vägarna eller fixar småproblem här
Gratis är gott! Bra initiativ.
@chopstiks, vem vet, det kanske utvecklas och blir "månadens spel" eller dyl.
Bra initiativ, bra idé, detta kommer antagligen öka antalet "bra" inlägg. :>
Grattis till vinnarna!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Tyvärr är det så att för det mesta är det användare som varit på sidan ett tag som har sin adress inskriven i kontot. Det var några inlägg vi tänkte på som diskvalificerades då användaren hade glömt detta.
"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ
Tyvärr är det så att för det mesta är det användare som varit på sidan ett tag som har sin adress inskriven i kontot. Det var några inlägg vi tänkte på som diskvalificerades då användaren hade glömt detta.
Glömde du ett "inte" eller är det jag som är helt lost här,
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Jag vann två nyckelband vid ett tillfälle, båda två har tråkigt nog gått isönder, tror alldrig jag haft ett nyckelband som hållt längre än en månad om ens så länge.
En liten del av bandet har dock överlevt, den som sitter mellan nyckelringen och den största plastbiten så den sitter kvar i min nyckelknippa
Jag vann två nyckelband vid ett tillfälle, båda två har tråkigt nog gått isönder, tror alldrig jag haft ett nyckelband som hållt längre än en månad om ens så länge.
En liten del av bandet har dock överlevt, den som sitter mellan nyckelringen och den största plastbiten så den sitter kvar i min nyckelknippa
Det var för mer än tre månader sedan. Vi tar i princip inlägg som skrivs samma vecka som utdelningen.
"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ
mycket bra insiativ
Skumt, haft mitt nyckelband i 2½ månad nu, är fortf. lika fräsch.
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.