Vinnarna i Crysis-tävlingen utsedda

Medlem
Skrivet av Dumlen:

"Cry Some More" var mitt förslag iaf.

He he..nästan som mitt då:

"Cry's a lot"

Medlem

visste väll att mitt förslag var dåligt :/ hoppas det går bättre på cod4 tävlingen då.
GRATTIS ALLA VINNARE!

Medlem

Jaja då vet man att man ska skriva in en magnus å brasse revy nästa gång så kanske man vinner...


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Haha enda som var bra var ju Car Fry.. DmC 5? Koooomigen

Jag som tyckte mitt "Pigg & Cry" var rätt roligt

Medlem

Cryo - Deep Freeze

Inget fel på vinnarnas förslag. Sedan kan jag också tänka mig att mycket är lottning.. Eller orkar dem kolla igenom varenda svar?

Grattis!

Medlem

Ännu en gång så ger ni pris åt de mest oseriösa svaren..Herregud.

m1
Medlem

Jag som trodde mitt Cry Baby: Regrets of Delta Force skulle räcka hela vägen, men jag var visst inte ensam om Cry Baby

Grattis till vinnarna, kul med såna här tävlingar!

Medlem
Skrivet av Petah:

Ännu en gång så ger ni pris åt de mest oseriösa svaren..Herregud.

Frågan är bara hur kul det skulle bli om med seriösa förslag i den här tävlingen? Tex.

1. Cysis II
2. Cysis episode 2
3. Cysis - Aliens strikes back
4. etc.

Torrare och mer förutsägbar tävling hade man nog fått leta efter.

Medlem

Fan... jag tror jag missa att utslagsdelen...

Medlem

Fan. Nåväl, grattis.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag skrev ett litet utlägg om varför det skulle heta Cry of Mankind, kanske hjälpte.

Medlem
Skrivet av Petah:

Ännu en gång så ger ni pris åt de mest oseriösa svaren..Herregud.

Finns det en anledning till att de skulle utse en seriös? Det är ju väldigt otroligt att Crytek skulle välja det namnet, ändå.

Medlem

Far Kicks var visst inte heller nåt lyckat men DNF ? sur som fan nu

Medlem

Fan. Jag som tyckte Crysis 2 var bra.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Tyckte mitt förslag smekte alla vinnare
"Last Cry"

Medlem
Skrivet av Roughack:

Oj oväntad vinst helt klart, dock en mycket glad överaskning.
men är det bara jag som tycker det blir lite uttjatat med deras anspelningar på "crytek" i varje speltitel?

Ja, hela två speltitlar är verkligen tjatigt


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Jahapp, mina förslag var iallafall:

Crying Freeman
No woman no cry
Big girls don't cry

Vilka jag tyckte var sjukt festliga.
Hoppas verkligen att vinnarna utsågs slumpmässigt, annars blir jag djupt orolig för hur det står till med humorkörtlarna hos redaktionen.

Medlem

Fan jag som tyckte mitt Cryspace var bra. Tji fick jag


signatur

tjenare!

Medlem

Hahaaa! Jag visste att Stewe Irwin skulle göra jobbet! Tack så hemskt mycket FZ!

Inaktiv

Givetvis tycker alla att sitt svar var bäst, jag tyckte då att
"Little Big Adventure 3" var bäst... LBA och LBA2 är ju klassiker som sålde miljonupplager vilket var stort på den tiden, dessutom var grafiken mycket bra, och man kunde köra det på sin dator utan problem. Men vad folk bör veta är att på alla tävlingar inkl denna så slumpar juryn ut de som skall vinna så det är inget att bråka om, själv tycker jag att alla svar som innehöll "Cry" eller "Far" var fantasilösa.

Förresten hade det varit intressant om någon annan svarde LBA 3...


signatur

P180 | P5B DLX/WI | X6800@4Ghz | Corsair 6400C4 DDR2, 2048MB Raptor 74GB 150GB | M12 700W

Medlem

Låt folket rösta nästa gång det blir tävling. Eller dra lott bara. Har sett flera bidrag i tråden som var roligare än de som vann.

Medlem

Dom kanske inte svarade rätt på alla andra frågor bara.

Medlem

Car Fry haha, riktigt bra: up: trodde ju att mitt "The Cryogenics of Riddik - Return to Butcher Bay" skulle sopa mattan med alla

Grattis alla vinnare iaf

Inaktiv

Tyckte själv det skulle heta QuitCry


signatur
PaZ
Medlem
Skrivet av Tesla7zap:

Tyckte "Crybaby" (Lipsill) var ganska bra annars, men nehepp.

Det var alltså ditt fel att jag inte vann, eftersom vi hade samma Men mitt var mer genomtänkt, eftersom det anspelade på "far" och "sis" (syster) som behövde kompletteras med baby för att få hela familjen

Inaktiv

Grattis! Men... de var inte speciellt bra. Hoppas verkligen inte spelet ska heta så!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av PaZ:
Skrivet av Tesla7zap:

Tyckte "Crybaby" (Lipsill) var ganska bra annars, men nehepp.

Det var alltså ditt fel att jag inte vann, eftersom vi hade samma Men mitt var mer genomtänkt, eftersom det anspelade på "far" och "sis" (syster) som behövde kompletteras med baby för att få hela familjen

Det låter som en ganska fucked up familj...

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Happ.. Så Crytical Error dög inte? Då får jag väll hoppas på att jag vinner i CoD4 tävlingen >_>

Samma här.

Inte sett någon från FZ som kommenterat tråden...

Inaktiv

Men asså man ska alltså ge nått jävla oseriöst namn WTF!!!
naj fan synd att man inte vann .....:(

Medlem

Ärligt haha, inte precis någon avundsjuka eftersom enda anledningen att jag deltog i tävlingen var att ni skrev "en dag kvar"-nyheten, men fan vad dåliga bidrag ni valt ut. Likt en annan skrev var det typ en enda, även om nästan alla försökte vara precis just detsamma, som var rolig/snitsig. Car Fry. Resten är ju bara bisarra, speciellt han som skrev "Nått som inte är ordlek på företagsnamnet", okej, det är ju ett jävla bra namn. Du är inte det minsta rolig eller nyskapande. Eller Crykie! när det borde hetat Crykey! (Crikey!). Mitt förslag till att vara otroligt B var fan bättre än vinnarna, och min titel sög något brutalt. "Fight now Cry later" EHEAHEA

Skriv svar