Mario toppar försäljningen

Medlem
Mario toppar försäljningen

Inte oväntat heller


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Inte oväntat heller

Nej verkligen inte, Japsarna har ju som bekant en väldigt dålig smak när det gäller spel

*söker skydd*


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

DS Nishimura Kyotaro Suspense Shin Tantei Series: Kyoto Atami Zekkai no Kotou - Satsui no Wana måste vara en av de längre titlar jag sett. xD

Inte så oväntat nej. Fast gametrailers.com gav ju Mario Galaxy 9.8 av 10, och eftersom att de är petiga med sina recensioner så antar jag att det betyder att spelet är bra som f*n.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

DS Nishimura Kyotaro Suspense Shin Tantei Series: Kyoto Atami Zekkai no Kotou - Satsui no Wana måste vara en av de längre titlar jag sett. xD

Inte så oväntat nej. Fast gametrailers.com gav ju Mario Galaxy 9.8 av 10, och eftersom att de är petiga med sina recensioner så antar jag att det betyder att spelet är bra som f*n.

Får inte vara annat än bäst .


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Inaktiv

gt är konsolfanboys och tyvärr väldigt partiska, men det är ju inte oväntat... reviews är partiska, subjektiva.. bara det att gt tar det steget längre.

super mario galaxy verkar underbart


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

gamereactor gav det 10 / 10

Medlem

Längtat till det här sen Mario 64! Tur att jag förbokade mitt ex sedan julen 06, tror det kommer bli mer brist än vad Metroid Prime 3 var.

Inaktiv
Skrivet av radiuz:

Längtat till det här sen Mario 64! Tur att jag förbokade mitt ex sedan julen 06, tror det kommer bli mer brist än vad Metroid Prime 3 var.

piracy ftw? ;D iallfall tills man får tag på liret...

hmm undrar om det är rätt att lova sigsjälv att köpa spelet i framtiden när det kommer i någon slags nostalgiutgåva ;D... och ladda hem det nu`?


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Inte längtat efter nåt Mario-spel sen Super mario world... men detta verkar nice. Jag var inte så förtjust i 3D-varianterna i början.. men nu har de "mognat" rejält.

Medlem

Har inte spelat ett mario-spel mordärnare än super mario world...

Har kanske missat något.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

1
Skriv svar