Battlefield: Bad Company videoförkollat

Medlem

Kan ju hända att det kommer till PC senare, alternativt att de kör vartannat spel till PC. Hursomhelst kommer vi nog att få se deras nya motor Frostbite eller vad den hette på PC på ett sätt eller annat. Hoppas den inte e lika stel som BF2 och BF2142 motorn. Ljudet har ju alltid varit i toppklass med BF serien, helst om man har X-FI.

Hoppas i övrigt att de släpper spel i fortsättningen som är färdiga och inte den buggfest jag var med om i BF2142 när det var nytt. lol Hade lust o skjuta ett raketgevär in i EA´s kontor.

Medlem

Uhh, ser riktigt risigt ut, tyvärr.


signatur
Medlem
Skrivet av Gullefjun:

Uhh, ser riktigt risigt ut, tyvärr.

what?


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Nice gillade introt på filmen^^

Inaktiv

Ser ut att bli ett perfekt spel att Bra igång polarna med innan partyt startar , hoppas det blir multi P läge

Medlem
Skrivet av The Vulture:

Det ser rätt disigt ut, i alla fall jämfört med exempelvis Crysis.

Jämför inte med Crysis. Det är som att jämföra en korpslags-spelare med en elitspelare.


signatur

Bengebolle

Medlem

Blir o köpa till min xbox 360

Medlem

naajs


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

Hoppas på ett moderncombat spel till PC med deras nya motor och 128 Spelare per server ....

Det vore soft ...

angående deras tidigare spel så gillade jag stark 1942 och BF2 spelas än idag... dock kan de jue sloopa iden med framtids krig då det vart enligt mig en flopp : (


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Blir allt mer sugen på att köpa en 360, hmm vill ha detta spelet.

Medlem

Köper nog detta till 360n.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Mmm swedish meatballs

Medlem

BF2142 var en besvikelse. Tack för att man går tillbaka till den gamla hederliga tiden igen!

Medlem

Oroa er inte över att ni missar detta spelet, ni utan konsoller. Battlefield 3 kommer nästa år med troligen samma grafikmotor. Och förhoppningsvis liknande fysik :).


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Man blir riktigt sugen


signatur

Freshly dared, the half won.

URK
Medlem

tycker jag känner igen detta jippi de börjar bry sig. de släpper ett bra spel ett måste köp. köpt sedan har vi en bug fest whina lite i alla forum. de släpper en patch som blir tillbacka kallade håller på så ett år eller så. sedan patchar de spelet för några fjortisar gnäller att de inte kan baserape bra spelare så lägger man spelet på hyllan. sedan är det samma sak igen.

historian är dömd att upprepa sig om man inte lär sig av den.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

12
Skriv svar