Nyhet: Gran Turismo 5: Prologue är populärt!

Medlem
Nyhet: Gran Turismo 5: Prologue är populärt!

Jag är en av de som köpte GT5P för jag orkar bara inte vänta på hela spelet utan vill se vad de lyckats koka ihop så här långt. Sjukt snygg grafik (snyggaste spelet/bilspelet to date) otrolig körkänsla och +70bilar att leka runt med. Fanns mycket att göra för ca 300:-. Sedan spelet släpptes har totalt 3.3miljoner exemplar sålts vilket är riktigt imponerande! Bra jobbat Polyphony Digital. Ryktet går att GT5 ska släppas i december och att mer info ska släppas på E3.

According to Polyphony Digital, this "extended demo" of the upcoming racing simulator has now sold more than 3.3 million copies.

Gran Turismo 5 Prologue (North America) 730,000
Gran Turismo 5 Prologue (Europe) 1,870,000
Gran Turismo 5 Prologue (Asia) 90,000
Gran Turismo 5 Prologue (Japan) 620,000

LET US hope Sony will give us more news on Gran Turismo 5 (full game) at E3 2009!

Källa: http://www.quadgamer.com/

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Nyhet: Gran Turismo 5: Prologue är populärt!

Kommer dem som köpt Prologue få köpa det fulla spelet rabatterat på något vis? Väldigt intressant sätt att distribuera på, då det sannerligen är mer än en demo som folk tidigare sagt, men det känns ju verkligen fel att man ska betala fullt pris om man redan betalt för grunden.


signatur

Videomupp

Medlem

Inget jag fått veta utan det kommer komma två varianter. En standard utgåva och en exklusiv utgåva. Den exklusiva utgåvan kommer kosta så klart mer men då kommer alla framtida DLC vara gratis.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar