Assassin's Creed är färdigt

Medlem

Arg långt kvar tills den 16.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av tiger84:

då är man i thailand

nice köp det där, blir billigare så

Avstängd
Skrivet av tiger84:

då är man i thailand

+1 8)

Medlem

Skulle fan vara ballt om man kunde köra online på detta, 1 mot 1.

Tänke er att man strossar runt i staden, och inte vet vem som ska mörda en. Sedan när man väl blir mördad (efter en längre duell) så är det virse versa, och den som dödar på snabbast tid vinner.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

fråga, är det försvarbart att köpa det till 360 när det kommer, och sen ladda ner det till pc på lite mindre laglig väg... så man får spela den grafiskt snyggaste(förhoppningsvis) versionen utan att känna skam?

Medlem

Jerico
Mass Effect
Ass Creed
Crysis
UT3
cod4
med mera, shit blir en dyr månad

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

fråga, är det försvarbart att köpa det till 360 när det kommer, och sen ladda ner det till pc på lite mindre laglig väg... så man får spela den grafiskt snyggaste(förhoppningsvis) versionen utan att känna skam?

Intressant...

To the lawyers club! *Batman Musik*


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

till vilket format ska man köpa de till då. pc elle xbox 360?
om man vill ha de grafiskt snyggast

Inaktiv

I don't like my pc right now

Medlem

ja, ja, ja men när kommer little big planet?

Jag tänker vänta på PC-versionen... :/


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

SoF3.. Är det Solider of Fortune ni pratar om då?

Medlem

sluta retas och ge oss spelet istället!!!!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

sony och microsoft goes köpa in sig för att pcfolket ska få vänta...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Drömde att jag lirade Assain's Creed i natt och fan vad besviken jag blev. Tror iofs att det inte har någor med verkligheten att göra spelet bör bli hur bra som helst. Skönt att det är på väg nu.


signatur

I fart in your general direction

Inaktiv

Satt och tänkte på när det skulle gå guld... weee!

Inaktiv

duuunderrrrr!!!


signatur

War never changes.

Inaktiv

så nu va de förbokat..

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

fråga, är det försvarbart att köpa det till 360 när det kommer, och sen ladda ner det till pc på lite mindre laglig väg... så man får spela den grafiskt snyggaste(förhoppningsvis) versionen utan att känna skam?

Då det rör sig om två olika format skulle jag inte tro att det är lagligt.
Du äger all rätt i världen att göra en egen säkerhetskopia för eget bruk, och endast eget bruk, om du kan göra säkerhetskopian på ett lagligt sätt.
(Men vette fan om någon vettig människa skulle dra in lagen i det fall du nämner)
OBS: Jag är inte påläst i lagen, utan jag säger bara vad jag tror i det här ärendet

Medlem

Tror spelet kommer att bli sjukt kul men har svårt att hitta motivationen att se fram emot det... Å andra sidan känner jag likadant med Mass Effect så jag måste vara sjuk eller något idag...;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

ska bli intressant, man har ingen high end dator längre så det blir nog till 360 så småningom.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Mest intressant att se om PC versionen blir en portning av 360 versionen.

Inaktiv
Skrivet av rille_001:

Mest intressant att se om PC versionen blir en portning av 360 versionen.

Hoppas på att de väntar för att ta bort konsol känslan. Men är skeptisk till det.

Medlem

Bästa spelmånaden någonsin? Återstår att se.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Det fick bli 360 versionen av CE
Bokat å klart.

vem bryr sig om lagen idag`?

Medlem

Förstår inte varför man envisas om att göra fps till konsol, är det ärligt någon som tycker att handkontroll spöar tangentbord och mus? Tacka för att 360 och ps3 inte klarar av Crysis utan nedbantning, pc regerar:) Skulle vara kul att se en bra pc-version av AC.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Förstår inte varför man envisas om att göra fps till konsol, är det ärligt någon som tycker att handkontroll spöar tangentbord och mus? Tacka för att 360 och ps3 inte klarar av Crysis utan nedbantning, pc regerar:) Skulle vara kul att se en bra pc-version av AC.

Är AC ett fps?
Jävlar va dom måste ha ändrat mycket i spelet den senaste veckan i så fall........


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av Tassel:
Skrivet av Redstar:

Förstår inte varför man envisas om att göra fps till konsol, är det ärligt någon som tycker att handkontroll spöar tangentbord och mus? Tacka för att 360 och ps3 inte klarar av Crysis utan nedbantning, pc regerar:) Skulle vara kul att se en bra pc-version av AC.

Är AC ett fps?
Jävlar va dom måste ha ändrat mycket i spelet den senaste veckan i så fall........

Måste tillägga lite på Tassels svar.
När man kör FPS på konsoll så möter man också folk som kör FPS på konsoll, det finns alltså ingen som har ett övertag. Ingen har någonsin sagt att musen och tangentbordet är sämre än kontrollen, iaf inta vad jag vet. Konsollen är också mycket billigare än en PC som är lika bra.

Och att Crysis inte klarar av att köras på konsoll kan jag köpa men bara av en enda anledning, de har båda bara DX9, alltså blir det nerbantat. PS3 kanske skulle klara Crysis om den hade DX10, jag menar kolla på PS2. PS2an har klarat sig i 7 år och det imponerar fortfarande på den grafiska sidan. Jag tror inte det är annorlunda med PS3an. 360n har jag dock lite svårare att föreställa mig att det skulle klara Crysis. Tycker ändå att Crysis verkar lite tråkigt och mer linjärt än vad utvecklarna säger att det är och det verkar vara precis som FarCry var, ett grafiskt under men som inte tillför något nytt till spelgenren. [EDIT] Detta är mina egna tankar och vad jag tror. [EDIT]

Bioshock tillförde nya saker men jag verkar ändå vara den enda som tycker att Bioshock blev ganska enformigt efter ett tag, ja jag testade alla möjliga olika saker. Bioshock var också för lätt, man kunde ju få exakt alla plasmider och kunde klara sig med endast skiftnyckeln.

Men att du tror att Assassin's Creed är ett FPS är ju riktigt komiskt. Jag har inte hållit mig inom ämnet och ursäktar för det. Jag har köpt tillräckligt många spel på impuls och kommit på den hårda vägen att det är skit. Jag tänker vänta på recensioner, flera recensioner, innan jag får för mig att köpa spelet.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av Urkalak:

Och att Crysis inte klarar av att köras på konsoll kan jag köpa men bara av en enda anledning, de har båda bara DX9, alltså blir det nerbantat. PS3 kanske skulle klara Crysis om den hade DX10, jag menar kolla på PS2. PS2an har klarat sig i 7 år och det imponerar fortfarande på den grafiska sidan. Jag tror inte det är annorlunda med PS3an. 360n har jag dock lite svårare att föreställa mig att det skulle klara Crysis. Tycker ändå att Crysis verkar lite tråkigt och mer linjärt än vad utvecklarna säger att det är och det verkar vara precis som FarCry var, ett grafiskt under men som inte tillför något nytt till spelgenren. [EDIT] Detta är mina egna tankar och vad jag tror. [EDIT]

Nästan. PS3 kör inte DX överhuvudtaget utan sin egen grej, medan 360'n kör en avancerad version av DX9 som ska ha många likheter med DX10, men nära skjuter ju ingen hare..

Så har jag förstått det iallafall.

Ang. AC; gimme gimme gimme..!

Inaktiv
Skrivet av Ostguden:

Nästan. PS3 kör inte DX överhuvudtaget utan sin egen grej, medan 360'n kör en avancerad version av DX9 som ska ha många likheter med DX10, men nära skjuter ju ingen hare..

Så har jag förstått det iallafall.

Ang. AC; gimme gimme gimme..!

Ah... *slår mig själv i huvudet* Så var det ja! Visste att jag hade gjort fel någonstans i den långa, långa tråden. Tack för påminnelsen. De kör OpenGL på PS3, har jag bestämt för mig.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

123
Skriv svar