Nya bilder från Team Fortress 2

m1
Medlem

Kan bara instämma med vad alla andra skriver, hur skoj spel som helst.

Kul att se de gamla bilderna också, kommer ihåg hur häftigt man tyckte att det såg ut när Valve började snackade om TF2

Inaktiv

Det är ett enormt roligt och snyggt spel. Lätt värt 380 kronor (och då får du med HL2, EP1, EP2 och Portal också).

Medlem
Skrivet av Katana:

KANTUTJÄMNING damnit :/

såhär ska det se ut!
http://surl.se/picture/200710/128777.jpg

Jag minns när alla klagade på att bilder såg för bra ut pga att de hade max AA osv osv. Nu klagas det på att AA är avstängt för att det ser dåligt ut. Kan ni bestämma er?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av niSs:

otzo - du måste köpa the orange box så får du access till betan.

Aaaaah, tackar så mycke för svaret, den boxen e så gott som köpt

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av RazorShard:

Jag var lite skeptisk i början. Saknade lite saker från TFC.
Men jag ändrade snart uppfattning. Riktigt bra balanserat, alla klasser har en roll att spela (!)
Och jag bara älskar stilen.

Det är den 10/10 som gäller. Eller det är vad vi hoppas i alla fall.

Nja... 8/10 skulle jag säga.

Man kan inte ha två turrets igång med Ingenjören, inga klasser har granater längre. Å Detonation packen som Demolition guy kunde lägga är ju helt borta sedan länge...

öööh, du kan ju inte ge minus 2 (!) för att de inte följer TFC med de där grejjorna.
Två turrents hade ALDRIG funkat då en bra engi redan äger väldigt mycket med en turret. Hade lätt till en helvetes massa whine.

Screw garanater, arsenalen som finns just nu räcker gott o väl.

Vet inte hur Deto-packen funkade i TFC, men räcker det inte med de detonerbara granaterna? Måste väl fylla ungefär samma funktion?

10/10, helt klart. Kan inte tänka en enda grejj ja skulle vilja ändra i detta spelet. Förutom fler banor men de lär väl komma så småningom, har ju redan kommit 2 okej hemmagjorda banor. mach o nån annan.


signatur

I'm the best around...

Medlem

Detopacken var i princip en grej som man lämnade för att spränga hål till vissa områden, men den kunde även läggas mitt i ett område som ett bakhåll typ.

Dock saknar man granaterna ibland och det blir lite halvt störande ibland när man blir uppknuffad upp i luften av sentries.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Ruskigt skoj spel och det är sånn härlig grafik i spelet, och riktigt skön känsla, bara TF2 är värt pengarna av vad "Orange Box" kostar det är helt klart ett säkert köp!

Inaktiv

tycker inte de är så värst roligt , de fungerar men tycker folk är lite väl positiva

Medlem
Skrivet av AteroS:

tycker inte de är så värst roligt , de fungerar men tycker folk är lite väl positiva

Anna Serner tycker att folk som tycker, vid slentriansurfande, är ointressanta.

Heja Anna!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Det är intressant att både i Trailern samt när man kör en Graunt som Solider och har geväret uppe, så kommer det fram granater som han trixar med. Dock som sagt, så finns där inga granater i spelet.

Annars är det rätt roligt.. Tar lite tid, men det e kul när man väl lärt sig det.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Katana:

KANTUTJÄMNING damnit :/

såhär ska det se ut!
http://surl.se/picture/200710/128777.jpg

Jag minns när alla klagade på att bilder såg för bra ut pga att de hade max AA osv osv. Nu klagas det på att AA är avstängt för att det ser dåligt ut. Kan ni bestämma er?

jag har ALDRIG klagat på att det är för mycket AA, så jag har bestämt mig borde du väl ha märkt, jag har ju gnällt på AA-bristen i 90/100 bild-nyheter det senaste året

Medlem

Det bli roligare ju mer man kör, som sagt i början gillade man inte alla förändringar. Men saknar ändå garanterna, scout garanterna va så jädra äg i TFC

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av RazorShard:

Jag var lite skeptisk i början. Saknade lite saker från TFC.
Men jag ändrade snart uppfattning. Riktigt bra balanserat, alla klasser har en roll att spela (!)
Och jag bara älskar stilen.

Det är den 10/10 som gäller. Eller det är vad vi hoppas i alla fall.

Nja... 8/10 skulle jag säga.

Man kan inte ha två turrets igång med Ingenjören, inga klasser har granater längre. Å Detonation packen som Demolition guy kunde lägga är ju helt borta sedan länge...

Vad roligt det blir när en snackar releasedatum och en annan snubblar in och börjar snacka betyg ;P

12
Skriv svar