Tabula Rasa om karaktärskloning

Robot
Medlem
Tabula Rasa om karaktärskloning

Provade betan och den var så dålig jag mådde fysiskt och psykiskt illa. Det ska mycket till för att de ska kunna fixa allt som var dåligt i betan till det är färdigt, något jag tror är omöjligt. Synd att Lord British inte kunde ge oss ett till stilbildande spel


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Själv tycker jag betan är fantasisk... å den blir bättre å bättre för varje patch. Kul med ngt annorlunda än det vanliga "Tryck siffran 1-4 - ta en kopp kaffe"

Medlem

Jag anar verkligen inte vad alla hängläppar väntade sig för spel, något bortom denna värld, tydligen. Jag själv var lite misstänksam, som man ofta är mot speciellt MMOs, och jag blev oerhört överaskad, det är ett kul lir och min svåger som fortsatt med betan uppdaterar mig angående patcharna. Jag skulle då spela mer av det om jag hade råd och tid.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Pansarknekt

Låter riktigt intressant och mer frihet är alltid bra. Att det alltid ska vara scifi mmo som är innovativa


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Började spela betan och de först 2-3 dagarna var det underbart sen insåg man snabbt hur meningslöst det var. Repetivt, tråkiga klasser, dåligt crafting system, Inget end game ( från vad jag hört), tråkiga instances, väldigt dåligt optimerat osv. osv.

Verkligen inte ett spel som man vill betala för och man kan undra vad de gjort under alla åren de hållt på med spelet för det känns ungefär lika genomarbetet som <insert random korean mmo> typ och det är verkligen en besvikelse för mig iaf.

Om 1-2 år kanske det är värt att spela, så vida sett sepelet överlever så länge. Luktar ett AA på lång väg.

Inaktiv

tyckte betan va kul....i nån vecka..
crafting va helt åt skogen....
men det va hyffsat kul att springa runt å skjuta pang pang...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Spelade lite på betan, men min uppkoppling är inte bra nog för att det skall vara kul att spela i längden. I vilket fall tycker jag det var väldigt kul så långt jag hann. Tror för övrigt inte att jag spelat något mmo som haft endgame instoppat redan i betan, dom brukar vilja hålla på en del godsaker tills det riktiga spelet släpps. Ontopic så tycker jag att cloningen är en skitbra idé och gillar det verkligen.


signatur

I never hate in plural.

Inaktiv

Spelade i en vecka eller två .. I början var det kul men blev sedan allt tråkigare och tråkigare.. Synd då detta spel hade potential :/

Medlem

Tur att dom gjort om crafting systemet totalt i senaste patch då.
Sen har dom ändrat dom flesta tråkiga grind questsen.

Så hade man bara haft tid och inte satt fast i wow träsket så hade man lätt köpt och spelat detta.

1
Skriv svar