Projekt - Programmering, Film/AE, musik och skola.

Medlem
Projekt - Programmering, Film/AE, musik och skola.

Hej!

Eftersom jag inte längre enbart håller på med filmredigering och effekter så kommer inte några filmer läggas upp på ett tag. Om jag blir tillfrågad om att göra ett filmklipp så kan det i och för sig ändra situationen lite.

Däremot kanske ett skönt spel, ett fint musikstycke eller ett svårt och saftigt matte tal dyker upp på bloggen i framtiden.

Men som sagt, jag lär mig C++ och C# just nu när jag har tid. Annars är det musiken och skolan som tar mycket tid. Har faktiskt lyckats ansluta mitt keyboard till Mac:en, så blir antagligen lite lek i Logic pro ett tag också.

För att sammanfatta inlägget kan man säga att jag kommer antagligen kirra fram ett nytt WoW vid 20års ålder, fixa en snygg trailer/snygga bryggor i spelet, lägga till ljud och musik och sedan räkna hur många som köper mitt spel. Vi snackar stora summor, kanske float, kanske double, eller kanske long double...

Detta inlägg har inget annat syfte än att visa att jag är bäst.

Men allvarligt talat, det råder bloggtorka.

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aJEk824VIas&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aJEk824VIas&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

fantastiskt soundtrack - The Village

#blogg

Medlem
Projekt - Programmering, Film/AE, musik och skola.

Jag tror det är svårt att få ihop till 1.798 x 10^308 användare...

Medlem

haha men inte användare! Köpare!

Medlem

Haha, jo, skit i patchar osv, bara dom ger dig pengar så

Medlem

Oj, det var som fan. En blogg som jag borde ha sett tidigare om du sysslat med redigering och AE, två av mina favorit sysselsättningar ^_^

Är själv klippare och effektläggare (eller vad man nu vill kalla det) för ett filmteam som består av mina kamrater. Vi ligger väl på en amatörmässigt professionell nivå, eller professionellt amatörmässigt, beroende på hur man ser på det ;>

Tittar gärna på verk av andra som sysslar med film, finns för lite folk villiga att ge konstruktiv kritik på ens verk där ute! ^_^ Om du har allt tillgängligt det vill säga


signatur

Videomupp

Medlem

Ja jag kan försöka hitta något gammalt projekt som ligger och samlar dator-damm
När jag var lite yngre sysslade jag tyvärr mycket med CS-filmer, så hela min dator kryllor av monstrena....
ska hitta något som inte har med CS att göra!

Medlem

Måste även poängtera att mitt uttalande i inlägget kan ha setts som väldigt självsäkert, vilket inte alls är fallet.
Mina AE-kunskaper är inte alla i professionellt amatörmässig nivå!

Jag har även inte så mycket kunskaper när det kommer till effektläggande i inspelat material. Jag har mer skapat från scratch, och använt mig av spel.

Ska kolla in er youtubekanal imorrn!

1
Skriv svar