Paradox-veteran tar över som vd för Helldivers 2-utvecklaren

Medlem
Skrivet av Pilestedt:

Jag menade Blizzard innan 2005

Direkt från källan.

Lycka till med de nya uppgifterna, Helldivers 2 är så jäkla kul!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Måste prova det här spelet snart kanske. Behöver en ny onlinepangare för jag är ganska less på Apex nu. Är det många som spelar på ps5? Är det t.o.m. crossplay kanske?

Medlem
Skrivet av GustavA:

Måste prova det här spelet snart kanske. Behöver en ny onlinepangare för jag är ganska less på Apex nu. Är det många som spelar på ps5? Är det t.o.m. crossplay kanske?

Jora, många spelar och det finns crossplay. Min brorsas polare kör över sin PS5:a medan jag, brorsan och vår kusin kör på PC.

Sen vill jag minnas att Helldivers 2 hade över 95% (överväldigande) positiva reviews innan Playstation-kontroversen, så spelet i sig är hejdundrans bra.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det är Sony som ska beskyllas. Dom öger väll Arrowhead och ändrade efter ett tag att PSN var ett krav.

*Snart kommer väll den där kattungen in och försvarar Sony

Sony äger inte arrowhead, men ja det är deras fel.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Grafikfejs
Paradox Interactive

Shams <3 Saknar honom här på Paradox.


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Medlem
Skrivet av almblad:

Paradox-veteran kan ju börja med att ta tillbaka Helldivers 2 så man kan spela det... kan vara en bra början, såg imorse att jag inte ens kan se det på Steam längre samma med Ghost of Tsushima... Så nu kan de som klagar på att de inte kan spela spelen, inte ens skriva att de inte kan spela... Bra där, censurera bara... Skulle skämmas och jobba på Arrowhead

https://i.imgur.com/nok6vGt.png

Det var ju en enorm review-bombing-kampanj där folk var arga över att de hade möjlighet att köpa spelet utanför PSN zonerna. Så nu är alla PC spel som innehåller någon typ av uppkoppling geografisk låsta, efter spelarnas önskemål.

Bor du på Åland och vill spela Helldivers II; du kan fortfarande köpa spelen på PS5 och sedan registrera ditt Playstation konto i Sverige eller Finland. Eller finner du mer underhållning i dramat runt om kring istället för faktiska spelandet?

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Det var ju en enorm review-bombing-kampanj där folk var arga över att de hade möjlighet att köpa spelet utanför PSN zonerna. Så nu är alla PC spel som innehåller någon typ av uppkoppling geografisk låsta, efter spelarnas önskemål.

Bor du på Åland och vill spela Helldivers II; du kan fortfarande köpa spelen på PS5 och sedan registrera ditt Playstation konto i Sverige eller Finland. Eller finner du mer underhållning i dramat runt om kring istället för faktiska spelandet?

Ja köpa en PS5 är ju verkligen en lösning man vill ha då man vill spela på PC.
Eller så ställer man tillbaka så som det var.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja köpa en PS5 är ju verkligen en lösning man vill ha då man vill spela på PC.
Eller så ställer man tillbaka så som det var.

Som det var från början: Krav på PSN konto, men du kan köpa spelen fritt vart du vill utan geografisk låsning. (vilket ledde till en stor review-bombning)

Medlem
Skrivet av itsnotme:

Som det var från början: Krav på PSN konto, men du kan köpa spelen fritt vart du vill utan geografisk låsning. (vilket ledde till en stor review-bombning)

Gick att spela utan PSN-konto, PSN konto kravet senare var orsaken till review bombningen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av DieZe:

För vissa kanske, men inte så mycket för mig. Det enda jag tycker de har sabbat rejält är Overwatch. Tvåan är ju skräp jämfört med vad ettan var (fokus på pve var helt fel, skulle bara satsat på PVP 100% från start). WoW går upp och ner, Dragonflight har varit riktigt bra, season of discovery väldigt lyckat. D4? Mjaa, verkar gå åt rätt håll, inget jag nötar konstant ändå.

Visst att man kan stirra på betyg, och jag kan erkänna att den sanna blizz polishen kanske saknas allt oftare, men du hittar ingen annan studio som kan leverera spelupplevelser som Blizzard kan. Wow lirar jag fortfarande efter 17 ish år och OW1 är, vågar jag påstå, ett av de bästa fps spelen någonsin.

*som KUNDE leverera

Medlem

Gnäll SM är igång igen.


signatur

KNAPRA JÄVLA DAIM!

Medlem
Skrivet av Perre80:

Gnäll SM är igång igen.

Metagnäll?

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Snälltolkar och tänker att han menar Blizzard från förr...?

Ja.. Eller så kanske han gillar Blizzard fortfarande? 🤷🏻‍♂️

Jag ska vara ärlig och säga att jag på vissa sätt gillade gamla Blizzard mer. Men jag gillar dom fortfarande! Spelar Overwatch 2 och Diablo IV frekvent. Wow spelas numera mest när en ny expansion anländer.

Uppenbarligen spelar många deras spel också, men på nätet kan man tro att de få som gnäller är den stora massan.. Same old story. De som är nöjda gör sällan sin röst hörd. Ibland vågar väl de knappt..

Redaktör
Ponny
Skrivet av Vintersorg:

Ja.. Eller så kanske han gillar Blizzard fortfarande? 🤷🏻‍♂️

Jag ska vara ärlig och säga att jag på vissa sätt gillade gamla Blizzard mer. Men jag gillar dom fortfarande! Spelar Overwatch 2 och Diablo IV frekvent. Wow spelas numera mest när en ny expansion anländer.

Uppenbarligen spelar många deras spel också, men på nätet kan man tro att de få som gnäller är den stora massan.. Same old story. De som är nöjda gör sällan sin röst hörd. Ibland vågar väl de knappt..

Maybe so. Maybe so. För egen del var jag ju en Warcraft- och Starcraft-kille, och topplocket gick lite i och med Warcraft 3-remastern.


signatur

En Bamseponny av folket

12
Skriv svar