Call of Duty 4-betanycklar hos FZ!

Man tackar! :heart:

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av HaZe303:

Vilket grymt bra spel, det var sånt här action jag hade väntat mig av ETQW. Men nu gör det inte så mycket att ETQW suger, för det här spelet kommer jag sitta fast i månader på nätet!! Så kul har jag inte haft på länge med MP spel.

edit:Jag måste hålla med, tycker det är fel att MS fortsätter att dra pengar på kortet utan ens lov.. Får dem ens göra så??

men hallå!,lägg ner,,kolla upp fakta innan ni klagar på att ms drar pengar från era kort...
man går med på ett bindande avtal när man signar upp på xboxlive,detsamma gäller när du kopplar ditt kontokort till xboxlive,och det står klart och tydligt att det dras månadsvis eller tex årsvis om man väljer det,vill man att dom ska upphöra dra pengar från kortet så får man kontakta microsoft och nedgradera till xbox live silver som är gratis.,
vill man ha guld och inte betala med kort får man köpa tex ett månadskort i butik istället...

När jag betalade för 3 månader, så stog det ingenstans att dem fortsätter att dra pengar efter dem 3 månaderna!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av mullet:

Mitt gick typ ut för ett år sen, men det har automagiskt fortsatt dra pengar från mitt konto.

Stör mig på att de blir autogiro per automatik, känns inte riktigt lagligt på ngt sätt.

Går att fixa så det inte dras automatiskt om jag kommer ihåg rätt. Var själv för lat för att göra det. Måste ju ha liven. : Men gå in på din sida på xbox.com, går att fixa till där


signatur

I fart in your general direction

Medlem

Spelat sen betan började i USA. De sa Amerikaner endast men jag sket i det och skrev upp mig ändå. Fick en nyckel, allt fungerade utan problem. Endagrejjen är att när man spelar med jänkare så verkar alla vara afro-amerikaner och kommer fr[n ghettot. Mitt liveid är RumbleB... så här låter det på comms ungefär. RUMBLEB THAT NI*G*H IS EVERYWHERE YO!!!!
YO RUMBLEB U SHOULD BE ON MY TEAM N*GGA
EY I JUST KILLED A N*GGA YO! NO ONE CAN TOUCH ME N**GAS. (score 2 kills 12 deaths)


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Inaktiv

jamen ofta att man läser längre än första huvudrubriken när det gäller CoD4 :P.......... det borde stått: "till x360 betan"...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem
Skrivet av HaZe303:

När jag betalade för 3 månader, så stog det ingenstans att dem fortsätter att dra pengar efter dem 3 månaderna!!

Jepp, samma för mig! (Vad jag kommer ihåg, det lär ju stått någonstans, men inte tydligt nog) Kände dock att det räckte med offtopic i denna tråd. Endel blir så agressiva, lika bra att inte ens bemöta dem


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Sjukt bra spel! Trodde aldrig det kunde bli så här bra med handkontroll men tji fick jag.


signatur

tjenare!

Medlem
Skrivet av mullet:
Skrivet av HaZe303:

När jag betalade för 3 månader, så stog det ingenstans att dem fortsätter att dra pengar efter dem 3 månaderna!!

Jepp, samma för mig! (Vad jag kommer ihåg, det lär ju stått någonstans, men inte tydligt nog) Kände dock att det räckte med offtopic i denna tråd. Endel blir så agressiva, lika bra att inte ens bemöta dem

Det står i era mail, bland annat. Det står även i den rullande text rutan i Xbox confirmation stället. Jag är själv lite irriterad på att man "MÅSTE" binda sig.


signatur

Nämen!

Inaktiv

Tackar för detta FZ! Blir att testa instantly när jag kommit hem ikväll. Förhoppningsvis är detta inte ett bra spel (!) för det ligger redan en dryg handfull spel och väntar bland mina förbokningar. Xboxen gjorde plötsligt att mina spelinköp flerfaldigades enormt per år!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av HaZe303:
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av HaZe303:

Vilket grymt bra spel, det var sånt här action jag hade väntat mig av ETQW. Men nu gör det inte så mycket att ETQW suger, för det här spelet kommer jag sitta fast i månader på nätet!! Så kul har jag inte haft på länge med MP spel.

edit:Jag måste hålla med, tycker det är fel att MS fortsätter att dra pengar på kortet utan ens lov.. Får dem ens göra så??

men hallå!,lägg ner,,kolla upp fakta innan ni klagar på att ms drar pengar från era kort...
man går med på ett bindande avtal när man signar upp på xboxlive,detsamma gäller när du kopplar ditt kontokort till xboxlive,och det står klart och tydligt att det dras månadsvis eller tex årsvis om man väljer det,vill man att dom ska upphöra dra pengar från kortet så får man kontakta microsoft och nedgradera till xbox live silver som är gratis.,
vill man ha guld och inte betala med kort får man köpa tex ett månadskort i butik istället...

När jag betalade för 3 månader, så stog det ingenstans att dem fortsätter att dra pengar efter dem 3 månaderna!!

då har inte du läst vad det står

Inaktiv

när betan till 360 är så här jävla bra lär hela spelet till PC vara gudomligt

Medlem

Är det något teamplay? Kan man bilda squads?

Inaktiv
Medlem

har en key extra...om nån vill ha.

Inaktiv

Blev grymt glad när jag lirat detta i 3 timmar och fann mig fortfarande sugen på att spela mer. älskar gameplayet, utmaningarna är givande. Och den sista spelstilen (låser upp sig vid högre level) tillåter teamwork. Detta blir ett givet köp. Har varit jätte anti FPS till konsol men det här spelet funkar riktigt bra!

Ni får gärna adda mig: Raskens

Inaktiv

Detta spelet är helt underbart, man sitter och hoppar i soffan av upphetsning

Har inte kört mycket FPS på konsoll men detta var underbart, man har tvingats till att spela konsoll när datorn inte orkar längre. Jag känner inte direkt för att slänga upp över 10 lappar för en ny dator.

Verkar vara fler och fler som kör FPS på konsoll fasten det varit så illa omtyckt av många!

Medlem

Må vara en 3 levels beta med låsta uppgraderingar men snacket på nätet är att betan är bästa multiplayer spelet till xbox360 just nu.

Inaktiv

Tackar vääldigt mycket för betan FZ! blir lätt ett köp i vinter.....tack

Inaktiv

Kunde de inte stått nånstanns att man behövde gold membership? satte upp xboxen o fixade nätverk o skit, sen när ja skrivit in koden kommer de upp nån kod som betyde att jag inte har gold membership.. har silver, och redan provat 48h gold, så hur ska jag göra för att spela utan att betala? ja menar, de ska väll va en Gratis beta?

Medlem

Visst är själva betan gratis men du behöver Gold för att kunna spela online liksom alla online spel till xbox360.

Skriv svar