Svensk sajt för speljobb öppnad

Robot
Svensk sajt för speljobb öppnad
Medlem
Svensk sajt för speljobb öppnad

Intressant!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Tack tack


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bra idé, men jösses vilket fattigt genomförande. Två flikar med några textboxar? Whopdeefuckingdoo.

Inaktiv

Synd att det ser ut som någon gjort sidan 2000 i Frontpage. Sänker ju helhetsintrycket väldigt långt ner. Att det dessutom finns väldigt lite info på sidan är ännu sämre. Well, nog om det negativa, annars är det väl en bra tanke.

Inaktiv

Tack tack! sökte direkt


signatur

sleeplezz

Medlem

Jo, lite brist på information. Antar att man inte förlorar någonting på att skriva upp sig däremot, en chans att få tag på en kontakt kanske.

Medlem

God tanke, men sidan var som sagt lite fattig!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Bra initiativ!

Medlem

Jag tycker sidan var perfekt designad. Behövs det mer? Nej. Hence bra design. Kort och konsist.

Instämmer förövrigt: Bra initiativ!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Inaktiv

worst.page.ever

men bra initiativ som sagt

Medlem

ush vad störande sida... Vill dom inte att man ska kunna se företagen som söker ? Kanske vill dom mörka det för att inte företag har lagt upp annonser.

Medlem

speljobb då menas 3D-grafiker och programmerare eller?

Medlem
Medlem

Söker man där hamnar man säkert på nån spelbutik. Hade varit lite mer intressant om dom visar vilka företag som söker folk.

Medlem

Kul att så många gillar initiativet. Jag tänkte svara på några tankar som dykt upp:
1. Ja, vi är medvetna om att designen inte är superhet, kanske till och med fattig men som Shimo skrev: Behövs det mer egentligen? Sedan riktar vi oss till branschen och GameJobs.se bygger på personlig kontakt. Men visst, det är alltid en startsträcka och man upptäcker efter hand vad som funkar och inte funkar.

2. Att vi inte skryter med våra uppdragsgivare beror helt enkelt på att många av dem inte vill synas utåt på det sättet. Att vi inte har företagsannonser beror på att vi inte är en annonssida. Vi jobbar som sagt med personlig kontakt.

3. Nej Eschricht, du kommer inte att hamna på nån spelbutik om du söker hos oss. Vilka jobb du erbjuds beror helt enkelt på vilken kompetens man har och vad som är aktuellt just då.

Än en gång, tack för alla positiva kommentarer. Vi är tacksamma för alla bra idéer och förslag! Keep 'em comin'!!


/marcus
gamejobs.se

Medlem

Tjo Marcus. Vetefasen om du kommer läsa detta men jag rekommenderar iaf att ni har någon sorts system för att filtrera relevanta utbildningar annars kommer ni få en himla massa mail från 14-åringar som tror dom är nästa Carmack.

Medlem

Så om man bara vill jobba på ett spelföretag utan nån egentlig utbildning i spelutveckling, e man körd då?

Medlem

Nej men det är lättare för arbetsgivarna att hitta den relevanta kompetens dom söker. Och personligen skulle jag själv aldrig anställa någon utan dokumenterad arbetslivsefarenhet, certifiering eller nån form av högre utbildning inom något relevant område.

Medlem

jodå, jag läser! Tack för tipset rasion!
Och AgamemnoN: Utbildning eller djupa specialkunskaper är vad företagen letar efter...fast det är klart, grym talang funkar också.

1
Skriv svar