Stridssystemet bakom Age of Conan-försening
mycket intressant! bra val, gör gameplayet mer varierat och utmanande, stor ovation!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
man undrar ju lite vad exakt i stridsystemet som var så speciellt klurigt.
Men helt rätt att man ser till att starter området är väl polerat tog ju funcom drygt 2.5år innan dom fick till det i anarchy online.
Vadå stridssystemet kommer ju vara revolutionerande självklart krävs polering.
Kruxet e bara att de antagligen tappar en satans massa spelare till Warhammer Online istället. Jag fattar anledningen och tycker att det är bättre att det kommer ett färdigt spel, men det är surt när man sett fram emot det så länge.
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Kruxet e bara att de antagligen tappar en satans massa spelare till Warhammer Online istället. Jag fattar anledningen och tycker att det är bättre att det kommer ett färdigt spel, men det är surt när man sett fram emot det så länge.
Tvivlar på det då WAR är försenat samt har ett klassiskt autoattack system till skillnad från Conan.
finns det nå filmer eller nått som beskriver stridssystemet? allt jag kan minnas att jag sett är filmer som skryter om grafiken