StarCraft II släpps tidigast 2008

Medlem

Hade ändå inte förväntat mig att de skulle släppas detta år, eller nästa för den delen.

Inaktiv

Haha, typiskt Blizzard att vara tröga:O

Medlem

får väll bli en beta under granen istället då

nej de e ju bra att de fixar buggarna innan relise istället för efter


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Krigshot:

Haha, typiskt Blizzard att vara tröga:O

Mjo men endel kör på kvalité som Blizzard gör.

Medlem

De tjänar nog på att vara lite sega. 8)

Det kommer inte släppas 2009 ni som tror det kan bara lägga ner!


signatur
Medlem

skandal jag vill ha spelet till julafton!


signatur

Meep!

Inaktiv

Med den takten kan man anta att deras utvecklingsteam består av ungefär en person.

Medlem

Även om jag var relativt övertygad om att det inte skulle släppas i år så hoppades man ju innerst inne. Nu hoppas man innerst inne på att betan kommer i år och att man får en beta-nyckel

Medlem

Är bara glad att dom tar sin tid, har vi inte sett nog med spel som pressats ut för tidigt som hadde all chans att va bra om det bara hadde vart lite mer utvecklings tid?..
Desutom så kan vi alltid va glada över att det kommer komma innan Duke

Medlem

Blizzard != EA

Nuff said.

(Fast personligen tror jag att Blizzard behöver ta och snabba på litegrann faktiskt. Dataspelsmarknaden ser ganska annorlunda ut nu är för 10 år sen.)

PaZ
Medlem
Skrivet av MCMXCIX:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

hmm ..f-n dom visade ju game play och cgi teasers ..och det släpps inte förens 2008 ..och dom ha petat i det sedan 2003..

hmm... Disapointed!!!! :evil:

Men i slutet av 2004 tog de på sig pengahattarna och tog upp den gamla traditionen av att snyta sig i hundra-dollars-sedlar, och det är jävligt svårt att vara produktiv när man är så nöjd med sig själv!

Joo...Men..

..det går inte att släppa ett Sc2 som vi såg nu 2008/09?!. Det fanns redan en hel del besvikna fans nu som sa typ.. hmm inget värre? ..inget nytt? ..osv..

2008 sitter vi alla med 42" LCD skärmar och SLI kopplade DX10 grafik monster. Som käkar spel som Crysis till frukost...

Då! ..då skall Blizzard släppa sin efterförljare som inte höjde fler ögonbryn än ett gratis spel till PS3..

Way to go!
.. visst kommer väl man kanske vilja ha det för liten retro tripp men ..hallå!.. :\


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Och sen finns det folk som går på Grafik istället för att spelet ska vara bra. då kan dom lika gärna släppa ut Frogger med DX10 så kan ni sitta o spela det medans resten spelar SC2 för dom som vill ha ett grymt bra spel.

Skrivet av Loading:

Och sen finns det folk som går på Grafik istället för att spelet ska vara bra. då kan dom lika gärna släppa ut Frogger med DX10 så kan ni sitta o spela det medans resten spelar SC2 för dom som vill ha ett grymt bra spel.

...precis.. varför kunde dom inte bara behållt samma motor och gjort en vanlig expansion.. ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

...precis.. varför kunde dom inte bara behållt samma motor och gjort en vanlig expansion.. ?

För erhm.. den grafiken är från 98.. endel kan få sina ögon allvarligt skadade :> Upphotning är inte fel men att folk ska tycka att det ska krävas en monstermaskin är fel.

Inaktiv

Jag skulle bli glad om spelet kom 2010, för då skulle alla kunna skratta åt spelet. Förutom i Syd-Korea då, för där är Starcraft som opium för folket!

Bli$$ard == €A


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

folk som tycker att det är fel att folk tjänar pengar måste verkligen
leva i en fantasifull värld.

Inaktiv

arrgh dessa debatter...

Blizzard har koll på läget.. lugna er.


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Bra att de kränger WoW till lättlurade så att de har råd att utveckla bra spel som SC2 till riktiga gamers.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

alltså det är nåt oförklarligt fel med hur spelet ser ut, ser lite barnsligt ut typ, grafikmässigt då, kan bli lite tuffare tycker jag

12
Skriv svar