StarCraft II - nya enheter och fläskig film

Robot
StarCraft II - nya enheter och fläskig film
Inaktiv
StarCraft II - nya enheter och fläskig film

Är det någon vet hur länge vi ska "plågas" i hype denna gången?


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Som alltid med Blizzard lär det ju bli ett tag nkembo... "When it's done".

Medlem

som jag har hört skulle det komma ut i sommar nästa år:S men ajg veti nte bara hört det så.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Bättre att man får se vad som händer än att man inte får se någonting alls. Blizzard vet vad dom gör.

Medlem

Lär ju inte komma i år det kan ni ju glömma direkt, räkna med sommaren 2008 tidigast.

Medlem

Bah, dessa finns på youtube med sämre kvalitet, men med kommentatorer och koreaner som går "OOOOOOOOH".


signatur

Videomupp

Medlem

Lite synd att dessa inte hadde komentator spåren, så man får inte höra allt om sakerna. Men visst ser striderna lite fåniga ut efter att ha spelat typ Dawn of War, men det är ju starcraft så <3


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

oh det var rikigt coola videos, har knappt aldrigt varit intressarad av starcraft temat men det här ser ju riktigt lovande ut ju.

Medlem

Det kommer senast mars nästa år för det är 10-års jubelum för StarCraft då. Andra filmen var riktigt kul! Visar styrkor och svagheter för olika enheter. Riktigt kul med Zergs som hoppar ur stora maskar :D... Grafiken blir bara bättre och bättre känns det som. Det stämmer att de har fått den att bli mycket skalbar så alla kommer kunna spela SC2 även om de med bättre grafikkort kommer få snyggare upplevelse.

Medlem

Tycker att detta såg bättre ut än Dawn of war.. allting flöt på så bra och alla jäkla tuffa enheter. Älskade när spillrorna föll ner på marken och verkligen visade att det mesta är "solid"

Slutet på filmerna var härligt. dock tycker man att det borde ha blivit lite större explotion ^^

Medlem

De kunde ju gjort Battlecruisers precis som Protoss Mothership kan ju tycka, att man bara kan ha en men som är riktigt fet.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Kolla 03:40 i filmen efter Zealotsen har blivit dödade av tanksen. I högra nedre hörnet dansar ett hologram på en byggdnad,en väldigt bekant dans

Medlem

Precis som ArtMan sa så finns det uttalanden som tyder på att uppföljaren till SC skulle släppas innom 10 år efter att orginalet kom. det ger Blizzard till slutet på året, de har antagligen planerat det till någon månad innan Julrushen.

Medlem

hata ign:s klena skit steamlina


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av KnäckeHäxan:

Kolla 03:40 i filmen efter Zealotsen har blivit dödade av tanksen. I högra nedre hörnet dansar ett hologram på en byggdnad,en väldigt bekant dans

Jo, det är från Alizeé's J'en Ai Marre, även använt i wow som female-nightelfs dans.

/me tror att det är någon på blizzard som har lite puppylove på alizeé

Medlem

Ser onekligen roligt ut måste jag säga men frågan är om SC2 verkligen kan slå Dawn of war.

Explosionerna och närstriderna i Dawn of War är mästerliga för att inte nämna alla taktiker man måste använda.

Inaktiv

undras hur många som installera SC igen när nyheten om SC2 kom blizzard måste sett att B.Net blev belastat rätt fint igen

Medlem

Protoss Mothership var jäkligt fet, hur mycket krävs för att sänka den?

Medlem

Japp fast det visste dom nog om och patchade upp spelen lite för det ^^

Medlem

Jag är ialla fall imponerad
Kommer helt klart bli intressant se detta spel "in action" sen och få sitta och spela det..

Skrivet av Proppen:

Ser onekligen roligt ut måste jag säga men frågan är om SC2 verkligen kan slå Dawn of war.

Explosionerna och närstriderna i Dawn of War är mästerliga för att inte nämna alla taktiker man måste använda.

Inte för att vara den som gnäller alltför mycket på Blizzards strategispel, som jag verkligen älskar, men det kommer inte behöva vara lika bra som DoW för att slå det

Medlem

Starcraft 2 kommer att göra många besvikna.

Medlem
Skrivet av Salta:

Starcraft 2 kommer att göra många besvikna.

Men desto fler kommer att bli mer än nöjda.

Inaktiv
Skrivet av Salta:

Starcraft 2 kommer att göra många besvikna.

Det är väl ganska naturligt om folk har för höga förväntningar.

Medlem

Skiter i grafiken, vill se vad lilla söta Kerrigan hittat på de senaste åren.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Yep, ser fram imot storyn grymt mycket. Se om det är "onda" terrans igen och om vi får se Jim Raynor göra upp med Kerrigan engång för alla.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jo de måste ju ha med Raynor och Kerrigan igen hoppas jag.. ska bli kul och se hur de slutar

Håller med om att närstriderna inte är direkt lika tuffa som DoW's men jag är så såld på blizzards art direction och har alltid varit det att jag nog kommer införskaffa spelet hur som helst.

Medlem

Dregel - Vill ha spelet nu! :D:heart:

Skrivet av dalle:

Protoss Mothership var jäkligt fet, hur mycket krävs för att sänka den?

Vi vet ju fortfarande inte om Terran eller Zerg har något liknande "mothership":D

Medlem

FOR THE OVERMIND.

Comeon HYPE IT UP! U KNOW U WANT IT NOW! COME ON HYPE IT UP! WE WANT TO HYPE IT UP! DONT U NEEEEED SOME HYPE IT UP

12
Skriv svar