Ny konceptbild från Fallout 3

Robot
Medlem
Ny konceptbild från Fallout 3

gud längtar så

Medlem

Visste man inte bättre skulle jag tippa på att det kommer vara post-apokalyptiskt. Mina två cent, bara.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Du är nog helt ute och cyklar Fjornsvavne.. :B

Medlem

Monstertsunamin "La Palma" har gjort sitt eller?

Inaktiv

Ser ut som ett Fantasy-racing spel lång väg!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Deras konceptbilder måste jag ju faktiskt ge dom eloge för iaf. Det är dock det enda som jag sett/hört som är bra än så länge.

Medlem

Brukar väl vara så... Man kan räkna med att 80% av bilden inte kommer att finnas med i originalspelet då datorerna inte hade pallat att driva det där. Konceptbilder är fina att titta på men det är sällan de motsvarar spelet. Kolla bara BF 2142.

Det här är säkert möjligt att skapa http://www.fz.se/bildarkiv/images/Fallout_3/wasteland.jpg

Medlem

men designen e i underbar.fallout anda!


signatur

Nämen!

Medlem
Medlem

Håller med om att konceptbilderna är väldigt härliga..

Skägg.
10 Chambers

Jag hoppas verkligen att den kommande teasern är ingame och inte något renderat...


signatur
Pansarknekt
Skrivet av spiken:

Jag hoppas verkligen att den kommande teasern är ingame och inte något renderat...

x2 på det.
Gillar conceptart bilderna men dom känns faktiskt inte särskilt Fallout egentligen men e väldigt najsiga ändå. Riktigt postapokalyptiska. Känns som en ganska ambitiös conceptartist som gjort dem och det bådar väl för oss och mer svett för dom som ska knåpa ihop miljöerna i pcn senare.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av spiken:

Jag hoppas verkligen att den kommande teasern är ingame och inte något renderat...

Indeed. Först och främst innebär det att vi kommer att få vänta väldigt länge på spelet, då det då antagligen är rätt avlägset borta om de fortfarande inte kan visa något från spelet. Sedan känns det som om de bara mjölkkalvar och hypar ännu mer, som om det skulle behövas.

Till sist blir man bara sur över att de låtit anställda lägga ner energi på att rendera trams istället för att jobba på spelet.

Skrivet av Schimpans:
Skrivet av spiken:

Jag hoppas verkligen att den kommande teasern är ingame och inte något renderat...

Indeed. Först och främst innebär det att vi kommer att få vänta väldigt länge på spelet, då det då antagligen är rätt avlägset borta om de fortfarande inte kan visa något från spelet. Sedan känns det som om de bara mjölkkalvar och hypar ännu mer, som om det skulle behövas.

Till sist blir man bara sur över att de låtit anställda lägga ner energi på att rendera trams istället för att jobba på spelet.

Tror knappast de renderar trams, möjligvis använder dom kanske inte varje sak vi får se. Likadant i tillverkning av film ibland försvinner saker som inte passar in eller var för komplicerat att ha med.


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Schimpans:
Skrivet av spiken:

Jag hoppas verkligen att den kommande teasern är ingame och inte något renderat...

Indeed. Först och främst innebär det att vi kommer att få vänta väldigt länge på spelet, då det då antagligen är rätt avlägset borta om de fortfarande inte kan visa något från spelet. Sedan känns det som om de bara mjölkkalvar och hypar ännu mer, som om det skulle behövas.

Till sist blir man bara sur över att de låtit anställda lägga ner energi på att rendera trams istället för att jobba på spelet.

Tror knappast de renderar trams, möjligvis använder dom kanske inte varje sak vi får se. Likadant i tillverkning av film ibland försvinner saker som inte passar in eller var för komplicerat att ha med.

När man renderar trams så outsourcar de antagligen ofta till udda små företag med käcka slogans och flash-tunga websidor?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Inaktiv

Som sagt, fina konceptbilder. Men ni som klagar på att de lägger tid på det eller att bilderna inte kommer att motsvaras i spelet: konceptbilder är till största del riktade mot de egna designteamet för att skapa de miljöer man tänkt sig att spelet ska utspela sig i. Sen kommer de många gånger inte att direkt användas, men kommer att fungera som inspiration och ledstjärna till annan design.

Skrivet av BigJoe:

Som sagt, fina konceptbilder. Men ni som klagar på att de lägger tid på det eller att bilderna inte kommer att motsvaras i spelet: konceptbilder är till största del riktade mot de egna designteamet för att skapa de miljöer man tänkt sig att spelet ska utspela sig i. Sen kommer de många gånger inte att direkt användas, men kommer att fungera som inspiration och ledstjärna till annan design.

Exakt!


signatur
Medlem

Jag skäms över att inte spelat igenom något av de tidigare spelen.. Lirade 2an lite och introt är nog det ballaste jag någonsin sett i ett spel! Musiken som följer därefter i menyn är även den det mest stämningsfulla någonsin!! Hoppas de lyckas få den känslan att bestå i 3an! Kommer garanterat lira igenom detta dock


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Mums, längtar efter att få sätta tänderna i detta spel ! visst koncept bilderna visar ju bara en del av spelet och det kommer ju inte heller riktigt se ut som dom, men miljöerna man ryser redan !

1
Skriv svar